• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

143an Àr med idag
DSC05686_VSCO.jpeg

Hej! Har en frĂ„ga kring en Seiko som jag inte hittar nĂ„gon information om, forumet hĂ€r kanske kan hjĂ€lpa?!đŸ€—

Den stÄr listad som en 5 Sports Ryu Street Fighter edition med referensnummer: 4R36-08P0
Se bifogade bilder.

NÀr jag eftersöker information om klockan pÄ exempelvis Google eller andra stÀllen sÄ hittar jag ingen info alls om klockan. Det enda jag fÄr fram Àr att Ryu Street Fighter edition Àr vit, med Pepsi-bezel och med silvrig boett.

Kan detta vara en mod eller finns det Ryu Street Fighter edition i det hÀr utförandet, nÄgon som vet?

Bilagor

• IMG_0716.jpeg
    IMG_0716.jpeg
    149.5 KB · Visningar: 1
  • IMG_0720.jpeg
    IMG_0720.jpeg
    190.3 KB · Visningar: 1
Hej! Har en frĂ„ga kring en Seiko som jag inte hittar nĂ„gon information om, forumet hĂ€r kanske kan hjĂ€lpa?!đŸ€—

Den stÄr listad som en 5 Sports Ryu Street Fighter edition med referensnummer: 4R36-08P0
Se bifogade bilder.

NÀr jag eftersöker information om klockan pÄ exempelvis Google eller andra stÀllen sÄ hittar jag ingen info alls om klockan. Det enda jag fÄr fram Àr att Ryu Street Fighter edition Àr vit, med Pepsi-bezel och med silvrig boett.

Kan detta vara en mod eller finns det Ryu Street Fighter edition i det hÀr utförandet, nÄgon som vet?

Jag har ingen mer precis expertis kring just dessa, men mina googlingar sÀger samma som dina. Zangief verkar ha varit guldboett men mer annan bezel, sÄ den dÀr luktar vÀl mod/franken.

Tillbaka
Topp