143an Àr med idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Har en frÄga kring en Seiko som jag inte hittar nÄgon information om, forumet hÀr kanske kan hjÀlpa?!
Den stÄr listad som en 5 Sports Ryu Street Fighter edition med referensnummer: 4R36-08P0
Se bifogade bilder.
NÀr jag eftersöker information om klockan pÄ exempelvis Google eller andra stÀllen sÄ hittar jag ingen info alls om klockan. Det enda jag fÄr fram Àr att Ryu Street Fighter edition Àr vit, med Pepsi-bezel och med silvrig boett.
Kan detta vara en mod eller finns det Ryu Street Fighter edition i det hÀr utförandet, nÄgon som vet?
Precis min misstanke!Jag har ingen mer precis expertis kring just dessa, men mina googlingar sÀger samma som dina. Zangief verkar ha varit guldboett men mer annan bezel, sÄ den dÀr luktar vÀl mod/franken.
Till 6458
Till dagens 2205Dagens quartzare![]()
Ref 6558 (-6000), alltsÄ en generation innan SKX.
Den har samma diametermÄtt pÄ boett som SKX013 med automatiskt urverk men annan tjocklek.![]()
SKX013 resp. 6458.
2mm skillnad gör rÀtt mycket
Edit: quartz ftw!
Visst, om den kommer till Norden och det finns ett intresse.Loggade in första gÄngen pÄ lÀnge pgr av Jaws 50. @yonsson löser du ett gruppköp?![]()
Har kollat. Dessa kommer bara till USA och Japan.Loggade in första gÄngen pÄ lÀnge pgr av Jaws 50. @yonsson löser du ett gruppköp?![]()
Varför smÀlter dina kassetter ner i bordet?Blev en retro john player 6138 inför kvÀllens retrospelande![]()
SNE595. Solar quartz med safir och i storlek 41mm.
Mycket intressant!
![]()
InstÀmmer helt, den kÀndes sjÀllös pÄ nÄgot sÀtt. iallafall jÀmfört med tidigare ikoniska dykare frÄn Seiko .Vad Àr det som gör den intressant?
Gruppresa till Japan med Svante i spetsen?Har kollat. Dessa kommer bara till USA och Japan.
De nÀmnda egenskaperna plus designen. Har inte upptÀckt den innan. Vet inte om den funnits lÀnge.