Kör ett race med lite trevliga Seiko frÄn mina gömmor.
Dagens klocka Ninja Turtle
Dagens klocka Ninja Turtle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Saknar min ninja ibland den va sÄ bra med orange band.Kör ett race med lite trevliga Seiko frÄn mina gömmor.
Dagens klocka Ninja Turtle![]()
LÄter som en snygg kombo, mÄste jag testa nÄgon dag.Sak
Saknar min ninja ibland den va sÄ bra med orange band.
LÄter som en snygg kombo, nÄ Äste jag testa nÄgon dag.Sak
Saknar min ninja ibland den va sÄ bra med orange band.
Riktigt bra samling.Kör ett race med lite trevliga Seiko frÄn mina gömmor.
Dagens klocka C-3PO turtle
GrÄtt Seiko seichu strap? Mycket snyggt!Enl. mig den perfekta seikon! Funderar möjligtvis om ett uncle stÄlband kan toppa?
![]()
Fin samling! FrÄga: Finns det ett syfte med att förvara klockorna med kronorna utskruvade, eller har det bara blivit sÄ pÄ nÄgra av dem?![]()
HĂ€r kommer mina Seikos.
Har Àven en Turtle PADI pÄvÀg in![]()
SuverÀnt Nato, gillar det skarpt, Bark & Jack ser fina ut men har inte testat dem dÀremot.GrÄtt Seiko seichu strap? Mycket snyggt!
Finns det Ă€nnu nĂ„got after-market nato som Ă€r i nĂ€rheten av samma nivĂ„? Tycker jag jĂ€mt blir besviken nĂ€r jag provar ett nytt âluxuryâ-natoband.