Snyggt band! Vad Àr de för mÀrke?
Det Àr pÄ The Strap Tailor. Riktigt gött faktiskt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt band! Vad Àr de för mÀrke?
Kan personligen intyga att den Àr mycket trevlig Àven om min Àr blÄ. SSB477 heter den dÄ.Den hÀr hade jag missat, ser vÀldigt trevlig ut tycker jag.
![]()
Seiko Sport Svart/StĂ„l Ă38.7 mm SSB479P1
Seiko Sport Svart/StĂ„l Ă38.7 mm,modell SSB479P1 hos Uret.se. Material & Utförande Tillverkare:Seiko Modell:SSB479P1 Serie:Sport Typ:Herrklocka, Dress / Sportmodell Diameter:Ă 3..www.uret.se
![]()
![]()
BlÄ Àr ju grym, finare i mitt tycke!Kan personligen intyga att den Àr mycket trevlig Àven om min Àr blÄ. SSB477 heter den dÄ.
![]()
![]()
![]()
Alltid trevligt med wrist shot nÀr man gasar i 110-120km/h.Gillar Seiko Gene med svart tavla vÀldigt mycket. Brukar ha minst 42mm men tycker vÀldigt mycket om denna.
Failure is not an option.Alltid trevligt med wrist shot nÀr man gasar i 110-120km/h.
Intressant att du vill visa ditt brist pÄ förstÄnd. InlÀgget tas nog bort.Gillar Seiko Gene med svart tavla vÀldigt mycket. Brukar ha minst 42mm men tycker vÀldigt mycket om denna.
Snygg, vad Àr det för referens?![]()
Ăntligen Ă€r den magiska askgrĂ„ tavlan tillbaka hos mig!
Tackar, SPB151J1Snygg, vad Àr det för referens?
Ăntligen![]()
Ăntligen Ă€r den magiska askgrĂ„ tavlan tillbaka hos mig!
Ăr det en Captain Willard Remake? FrĂ„n den sidan ser den ut som en Turtle. Jag har bĂ„da sĂ„klart... Min Capt Ă€r en SPB237J1 otroligt nöjd med den!Tackar, SPB151J1
En remake.Ăr det en Captain Willard Remake? FrĂ„n den sidan ser den ut som en Turtle. Jag har bĂ„da sĂ„klart... Min Capt Ă€r en SPB237J1 otroligt nöjd med den!
Dröm Seiko
Den hÀr hade jag missat, ser vÀldigt trevlig ut tycker jag.
![]()
Seiko Sport Svart/StĂ„l Ă38.7 mm SSB479P1
Seiko Sport Svart/StĂ„l Ă38.7 mm,modell SSB479P1 hos Uret.se. Material & Utförande Tillverkare:Seiko Modell:SSB479P1 Serie:Sport Typ:Herrklocka, Dress / Sportmodell Diameter:Ă 3..www.uret.se
![]()
![]()
Tackar, SPB151J1