• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Jalla jalla skx011j pÄ sbdb008 gummi.
20151012_110851.jpg

Grym bild!:eek: Men F1,7, hur fasen gÄr det till?! Vad har du för objektiv?:wideyed:
Fotad med ett Panasonic Lumix 20mm f1.7 bra och kompakt men med s e g autofokus, sÄ det anvÀnds inte sÄ mycket, jag fÄr fnatt av lÄngsam AF, funderade pÄ ett Panasonic Leica 25mm f1.4, riktigt bra optik, AFŽen Àr nÄgot bÀttre men inte i klass med dom objektiv jag redan har sÄ det fÄr nog vara.
//Bosse

Fotad med ett Panasonic Lumix 20mm f1.7 bra och kompakt men med s e g autofokus, sÄ det anvÀnds inte sÄ mycket, jag fÄr fnatt av lÄngsam AF, funderade pÄ ett Panasonic Leica 25mm f1.4, riktigt bra optik, AFŽen Àr nÄgot bÀttre men inte i klass med dom objektiv jag redan har sÄ det fÄr nog vara.
//Bosse
Aha intressant! Tack för info! :)

Grym Shogun! Visst Àr det dÀr ett Bonetto gummi-nato? Hur funkar det tycker du?
Jepp. Bonetto gumminato it is. Jag mÄste sÀga att det Àr det skönaste bandet hittils. Vanligt nato Àr ok men det luktar efter ett tag och ser sliten ut. Gummi Natot har en premium kÀnsla och stiligt utseende utan att vara för tjockt. KÀnns dessutom fint och tunt. Metallen pÄ natot Àr "Bead blasted" och matchar finishen pÄ kockan vÀl.
Dessutom grymt snabb service av royalstraps med leverans dagen efter ordern.....

SlÀnger upp tvÄ bilder som visar hur tavlan ser ut beroende pÄ hur ljuset faller. Tavlan gÄr frÄn champagnefÀrgad med mörka visare till ljusare klarare dÀr med blÄa visare beroende pÄ ljus.
image.jpg
image.jpg

SEAC001

Tillbaka
Topp