Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aha det Àr den blÄa. DÄ finns det tvÄStÀmmer...slog till nÀr @Molle hintade i trÄden att han hade en till salu![]()
Och bara en champagnefÀrgad för Molles fru har inte konto hÀr.Aha det Àr den blÄa. DÄ finns det tvÄden sÄg sÄ svart ut
Inte vad jag vet iaf...Och bara en champagnefÀrgad för Molles fru har inte konto hÀr.![]()
Snygg! Ref?
Snygg! Ref?
Vill att du ska skriva ref nr.
Antar att du stör dig pÄ att jag bara har en Seiko?
Eller vill du att jag ska skriva ut reffen tillsammans med bilden?
SBGE009
Jag Àr trög, men det Àr uppfattatVill att du ska skriva ref nr.![]()
Inte med enbart Grand Seiko, men det finns Seiko Boutiques i Paris, Frankfurt, Madrid och Amsterdam.Har Grand Seiko nÄn boutique i Europa?
Den var riktigt finKöpte en Seiko Ät frun. Hon Àr toknöjd
![]()
Fotad med ett Panasonic Lumix 20mm f1.7 bra och kompakt men med s e g autofokus, sÄ det anvÀnds inte sÄ mycket, jag fÄr fnatt av lÄngsam AF, funderade pÄ ett Panasonic Leica 25mm f1.4, riktigt bra optik, AFŽen Àr nÄgot bÀttre men inte i klass med dom objektiv jag redan har sÄ det fÄr nog vara.Grym bild!Men F1,7, hur fasen gÄr det till?! Vad har du för objektiv?
![]()
Aha intressant! Tack för info!Fotad med ett Panasonic Lumix 20mm f1.7 bra och kompakt men med s e g autofokus, sÄ det anvÀnds inte sÄ mycket, jag fÄr fnatt av lÄngsam AF, funderade pÄ ett Panasonic Leica 25mm f1.4, riktigt bra optik, AFŽen Àr nÄgot bÀttre men inte i klass med dom objektiv jag redan har sÄ det fÄr nog vara.
//Bosse
Parisbutiken Àr tyvÀrr vÀldigt liten, eller var i alla fall det nÀr jag var dÀr.Inte med enbart Grand Seiko, men det finns Seiko Boutiques i Paris, Frankfurt, Madrid och Amsterdam.
Se hÀr:
http://www.seikowatches.com/stores/store_information/index.html
Det Àr den i Amsterdam ocksÄ, Svante i Globen har ju fler GS hemmaParisbutiken Àr tyvÀrr vÀldigt liten, eller var i alla fall det nÀr jag var dÀr.
Synd att man aldrig Àr i STHLM.Det Àr den i Amsterdam ocksÄ, Svante i Globen har ju fler GS hemma![]()
Grym Shogun! Visst Àr det dÀr ett Bonetto gummi-nato? Hur funkar det tycker du?Dagens sbdc007 pÄ vÀg mot Arlanda....![]()
Jepp. Bonetto gumminato it is. Jag mÄste sÀga att det Àr det skönaste bandet hittils. Vanligt nato Àr ok men det luktar efter ett tag och ser sliten ut. Gummi Natot har en premium kÀnsla och stiligt utseende utan att vara för tjockt. KÀnns dessutom fint och tunt. Metallen pÄ natot Àr "Bead blasted" och matchar finishen pÄ kockan vÀl.Grym Shogun! Visst Àr det dÀr ett Bonetto gummi-nato? Hur funkar det tycker du?
Udda och frÀnt !https://instagram.com/p/8xjiAtoET7/
Filmade lite nÀr kronografen pÄ SCEA001 nollstÀller. RÀtt cool.
https://instagram.com/p/8xjiAtoET7/
Filmade lite nÀr kronografen pÄ SCEA001 nollstÀller. RÀtt cool.