Ingen aning @Clark Kent
Coolt men aningen opraktiskt om man ska ta tid pÄ tvÄ olika hÀndelser utan mellanrum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning @Clark Kent
Riktigt frÀntSlÀnger upp tvÄ bilder som visar hur tavlan ser ut beroende pÄ hur ljuset faller. Tavlan gÄr frÄn champagnefÀrgad med mörka visare till ljusare klarare dÀr med blÄa visare beroende pÄ ljus.
![]()
![]()
SEAC001
En riktig snyggingQue hora es? En fin klocka trots att hon Àr lite lÀttfotad.
@yonsson den hÀr behöver ingen ref va?
![]()
LĂ€ste artikeln och det stĂ„r bla "SKX007 is also no longer in production but can be found on the secondary market," Ăr det verkligen sĂ„?Hodinkee har gjort en artikel om SKX007
http://www.hodinkee.com/articles/the-seiko-skx007-divers-watch
Sunburst utan "sun" -- trevligt
![]()
(SCVN001)
//Bosse
Tror jag knappast. Det har gĂ„tt rykten om det i minst 5 Ă„r eftersom det Ă€r ovanligt att SEIKOmodeller Ă€r i produktion sĂ„ lĂ€nge.LĂ€ste artikeln och det stĂ„r bla "SKX007 is also no longer in production but can be found on the secondary market," Ăr det verkligen sĂ„?
Funderade ocksĂ„ pĂ„ det. @yonsson levererade iallafall ett utförligt svarLĂ€ste artikeln och det stĂ„r bla "SKX007 is also no longer in production but can be found on the secondary market," Ăr det verkligen sĂ„?
Gamla GMT-verken, menar du 9s56?Nu har jag nog snurrat till det lite, det kanske var de gamla GMT-verken, lÀsta om det pÄ TZUK för ett jÀkla tag sedan och vet inte hur mycket sanning det ligger bakom. Har för mig det var en sÀljtrÄd dÀr skillnaderna och uppdateringarna diskuterades. FÄr googla lite och se om jag hittar det.
Riktigt fin!Sunburst utan "sun" -- trevligt
![]()
(SCVN001)
//Bosse
Inga problem pÄ de jag Àgt under tiden jag Àgt dem.Gamla GMT-verken, menar du 9s56?
Har det varit nÄgra problem med de du har haft?
@yonssonHej allihop!
à ker till Shanghai pÄ söndag. NÄgon som vet om det finns Seikobutik eller bra ÄterförsÀljare dÀr? Vem vet, kanske har de JDM-modeller![]()
Kolla ÄterförsÀljarna pÄ Grand SEIKOs hemsida. De butiker som har GS har Àven annat kul.Hej allihop!
à ker till Shanghai pÄ söndag. NÄgon som vet om det finns Seikobutik eller bra ÄterförsÀljare dÀr? Vem vet, kanske har de JDM-modeller![]()
Verkar som de har skrivit fel? Hela det stycket handlar ju om 7002 sĂ„ jag tror att de har skrivit SKX nĂ€r de egentligen menar 7002.LĂ€ste artikeln och det stĂ„r bla "SKX007 is also no longer in production but can be found on the secondary market," Ăr det verkligen sĂ„?
Sumo Àr riktigt mycket klocka för pengarna. Och snygg dessutom.Orange Àr hÀrligt!![]()
SBDC005 pÄ Super Oyster frÄn Strapcode. Mycket nöjd
![]()
Nog för att det Àr en frÀck klocka, men det som ligger under Àr ta mig fan respektKör midsize-dykare idag...
![]()
(SBCM023)
Kör midsize-dykare idag...
![]()
(SBCM023)