Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÀhÀ inte den hÀr gÄngenDin första GS? Grattis!
Den vita 7C43an Àr ju helt fantastisk.7C43-700B
![]()
Senare kusin, SBGX115
![]()
Mest köpesannonser pÄ den kan jag avslöja. Har lagt ngra timmar pÄ att undersöka den sen Molle la ut bilden :-/Den vita 7C43an Àr ju helt fantastisk.
HeheMest köpesannonser pÄ den kan jag avslöja. Har lagt ngra timmar pÄ att undersöka den sen Molle la ut bilden :-/
Tack. LÀr behövas. Vore trevligt. Skulle behöva en vit tavla.Hehelycka till!
Hoppas den kan sÀlla sig till din lÄnga kedja sÄ smÄningom![]()
Den dÀr Àr riktigt fin!Kör SBGA031 pÄ 22mm vÄffla idag.
![]()
Den dÀr va fin, vilken diameter har den?Glömde wristhot pÄ 007:an
![]()
42.5mm utan krona om jag inte missminner migDen dÀr va fin, vilken diameter har den?
Ja, den Àr en favorit. Och 22mm vÄfflan (frÄn uncleseiko pÄ Ebay) passar riktigt bra. Lite stelt till en början, men verkar vara bra kvalitet.Den dÀr Àr riktigt fin!
Tung! Ref pÄ den?KÀnner mig tjurskallig idag.
![]()
Trevlig helg!
Jim
Casio 7T59? Casio... CASIO?!!!Har haft denna casio 7T59 sen ny 1992, en Olympic edition nr 65 av 100 med S mÀrkning.
Nej, det Àr friktionssprintar men de Àr delade i Ànden sÄ jag förstÄr att det kan se ut som en skruv frÄn ena hÄllet. Pilen pÄ baksidan visar i vilken riktning du ska trycka sprinten.En frÄga för att korta lÀnken pÄ bÄda klockorna ovan behövs det en extremt liten skruvmejsel eller?
Ser inte ut att vara push pins ser dock ut att ha en skÄra för mejsel!? Eller det kanske Àr push pins, trycka pÄ den Ànde som inte ser ut som ett skruvhuvud för att fÄ ut stiftet? GÄr det att trycka med ett vanligt bandstifsverktyg eller mÄste jag ha en nÄgot annat verktyg.
KÀnns det inte lite överflödigt att ha bÄde en 001 och en 017?En ovanligt grÄ och trÄkig fredag gÄr i hög fart mot mörkret, sÄ tid att kolla armen, och japp dÀr var den igen, nog tid att se över bestÄndet, MM`en har liksom tagit över
![]()
(SBDX017)
Trevlig helg
//Bosse
Hehe har du det @Bosse ? Kungligt.KÀnns det inte lite överflödigt att ha bÄde en 001 och en 017?
Oj hoppsan, hur fel blev inte det...sorry!Casio 7T59? Casio... CASIO?!!!
![]()
![]()
Jo, lite...men 001 var den som drog mig ned i Seiko trÀsket, sÄ jag har en kÀrlek/hat relation med den, dock dÀr finns annat som kanske kan fÄ gÄ vidare och bÀttre komma till anvÀndning. //BosseKÀnns det inte lite överflödigt att ha bÄde en 001 och en 017?
Ăr det stor skillnad i lumen? TĂ€nkte dĂ„ 017 har den nya.Jo, lite...men 001 var den som drog mig ned i Seiko trĂ€sket, sĂ„ jag har en kĂ€rlek/hat relation med den, dock dĂ€r finns annat som kanske kan fĂ„ gĂ„ vidare och bĂ€ttre komma till anvĂ€ndning. //Bosse
Grattis till nya lagret. Hur smakar promo bÀrsen? Och vad blir det för nytt?Invigning av det nya huvudkontoretjag behöver byta upp mig frÄn min SKX
![]()
FörvÄnadsvÀrt bra.. En ofiltrerad "lager" frÄn ett mikrobryggeri i trakternaGrattis till nya lagret. Hur smakar promo bÀrsen? Och vad blir det för nytt?
![]()