Fan va trist. Men Àr hardlex hÄrdare Àn plexi?![]()
Min son hjÀlpte mig bekrÀfta att det inte var ett originalglas pÄ klockan. Jag kan ju tycka att han borde vÀntat nÄgon vecka, men men...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fan va trist. Men Àr hardlex hÄrdare Àn plexi?![]()
Min son hjÀlpte mig bekrÀfta att det inte var ett originalglas pÄ klockan. Jag kan ju tycka att han borde vÀntat nÄgon vecka, men men...
Ja, absolut. Hardlex Àr ju hÀrdat mineralglas.Fan va trist. Men Àr hardlex hÄrdare Àn plexi?
StÀmmerDet Àr en SBDC027
Riktigt fina! Gillar speciellt fÀrgkombinationen med naton pÄ 009an!Sena julklappar, retar mig lite pÄ att jag inte köpte J versionen tidigare men tycker tavlan Àr snyggare med mindre text.
Först lite japansk trÀdgÄrd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SKX007 och SKX009, creation watches, lagom ej unikt.![]()
Snyggt! Var sugen pÄ en neo monster men det blidde en SKX007 som första klocka. Skulle man kunna fÄ en bild med 007 bredvid monstern?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HĂ€r Ă€r nĂ„gra av mina klockor frĂ„n detta mĂ€rke âș. De Ă€r lĂ„ngt ifrĂ„n dyra men gillar dessa Ă€ndĂ„!![]()
Gratulerar! Cool detalj med vit ram runt index vid 12, 6 och 9.![]()
Senaste inköpet: 7546-604A
Köpt av en före detta fransk löjtnant.
Riktigt fin! Boetten var inte dum den heller.5855-8000 En fest för ögat! Tavlan Àr ju helt magisk.
![]()
![]()
![]()
Bjuder pÄ en till bild:
SQ-Frossa
![]()
FrÄn vÀnster:
7546-604A
7A28-702A
7A38-7029
6923-507A
Tack, jag fÄr hÄlla i hatten nu en stund gÀllande SQ-inköpSnygg kvartett!
Tack! MÄste faktiskt slÄ ett slag för lÀnken ocksÄ, sitter otroligt skönt.Riktigt fin! Boetten var inte dum den heller.
Skarpa kronografer! 7A28 Àr en av fÄ icke-dykare som gör sig bÀttre pÄ nato/perlon Àn metall...Bjuder pÄ en till bild:
SQ-Frossa
![]()
FrÄn vÀnster:
7546-604A
7A28-702A
7A38-7029
6923-507A
Allt klÀr en skönhet. Du kan ha den pÄ gummiband, den Àr ÀndÄ fantastisk.Blev sugen att köra nato.
![]()
sbgm001
DÄ gick man oplanerat, hastigt och lustigt och blev Àgare till en klocka. En 6109-8019 frÄn Tradera. Kanske t o m nÄgon hÀrifrÄn som sÄlde den? Ingen aning om det var ett vettigt pris eller inte, men jag Àr nyfiken pÄ den. Vad finns det att sÀga om den?
![]()
Grattis! Helt fenomenalt snygg.Nytt in, GS levererar igen.
Precis omöjlig att fÄnga pÄ bild, men helt maaagisk tavla och index/visare IRL.
Artikelnummer: SBGM029
Beskrivning: 10th Anniversary Limited GMT (700 ex varav 200 utanför Japan.)
Urverk: 9s66 72h PR
Boett: StÄl
Urtavla: BlÄ
Glas: Sapphire
Armband: SS
MÄtt: 39,2mm (den perfekta storleken pÄ sportklocka?)
VattentÀt till: 100 meter
![]()
Nytt in, GS levererar igen.
Precis omöjlig att fÄnga pÄ bild, men helt maaagisk tavla och index/visare IRL.
Artikelnummer: SBGM029
Beskrivning: 10th Anniversary Limited GMT (700 ex varav 200 utanför Japan.)
Urverk: 9s66 72h PR
Boett: StÄl
Urtavla: BlÄ
Glas: Sapphire
Armband: SS
MÄtt: 39,2mm (den perfekta storleken pÄ sportklocka?)
VattentÀt till: 100 meter
![]()