"Man kan inte ha alla sina favoriter samtidigt" eller vilket menar du?@niclasnice Hur lyder mitt citat?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Man kan inte ha alla sina favoriter samtidigt" eller vilket menar du?@niclasnice Hur lyder mitt citat?![]()
Hur finner man en klocka pÄ Monsterwatches.eu? NÀr jag letar efter klockor stÄr det bara page not found.MÄnga som fÄtt mer eller mindre defekta SKX frÄn creationwatches, som dessutom ska vara krÄngliga att ha att göra med vid reklamation.
Kolla monsterwatches.eu. Inom EU och ungefÀr samma pris som dom asiatiska handlarna.
Köp en hockeypuck plus en rulle svart eltejp dÀr har du trÀningen.
Sen nÀr du fÄr din tuna pÄ handleden sÄ kommer den kÀnnas liten![]()
Sen och fel fĂ€rg, men sĂ„ hĂ€r ser den ut pĂ„ 19 cm. HĂ„ller med Yonsson och Bosse. Sitter nĂ„got bĂ€ttre Ă€n MM300. Ăr dock bredare.
Bild
Det Àr för att du kollar pÄ den engelska versionen, den verkar ligga nere för tillfÀllet (förmodligen under uppdatering).Hur finner man en klocka pÄ Monsterwatches.eu? NÀr jag letar efter klockor stÄr det bara page not found.![]()
Nu blir man ju nyfiken. Vad talar för just de modellerna?Fick en Tunalektion av mario_d (pÄ scwf) nÀr jag köpte en 7548 av honom nyligen. Kom fram till att det Àr en 7549-7010, gÀrna JDM, eller sbbn007 7c46-7011 som Àr aktuellt för mig nÀr det Àr dags.
Som jag skrev tidigare sÄ verkar sajten vara under ombyggnad. Byt sprÄk till nederlÀndska sÄ hittar du.Hur finner man en klocka pÄ Monsterwatches.eu? NÀr jag letar efter klockor stÄr det bara page not found.![]()
Nu blir man ju nyfiken. Vad talar för just de modellerna?![]()
@plattfot Jag hade köpt en 7549-7010 alla dagar i veckan![]()
Blev vÀl OK? Jag kör 99% iPhone, har ingen studio.
Blev vÀl OK? Jag kör 99% iPhone, har ingen studio.
Det Àr för att du kollar pÄ den engelska versionen, den verkar ligga nere för tillfÀllet (förmodligen under uppdatering).
HÀr kan du kika runt pÄ den nederlÀndska varianten istÀllet.
Tack för svar! Funderar pÄ en SNZH53. Monsterwatches Àr alltsÄ att lita pÄ?Som jag skrev tidigare sÄ verkar sajten vara under ombyggnad. Byt sprÄk till nederlÀndska sÄ hittar du.
Kan man köpa klockor dÀr?Tack för svar! Funderar pÄ en SNZH53. Monsterwatches Àr alltsÄ att lita pÄ?
Absolut. Han erbjuder vÀl till och med ett Ärs garanti vill jag minnas. Kan inte svÀra pÄ det dock för min nederlÀndska Àr lite rostig.Tack för svar! Funderar pÄ en SNZH53. Monsterwatches Àr alltsÄ att lita pÄ?
Ja, han var erkÀnt bra men inte AD. LÀr ju dock lösa alla eventuella framtida bekymmer smidigt.Tack för svar! Funderar pÄ en SNZH53. Monsterwatches Àr alltsÄ att lita pÄ?
Allt annat Àn smidig
7c46-7009
Mjo, egentligen. Ăr vĂ€l ganska personligt vad man tycker sitter bra. Har lĂ€st nĂ„nstans att SBDX117 bĂ€rs större men lĂ€gre sĂ„ att sĂ€ga sĂ„ det jag egentligen efterfrĂ„gar Ă€r vĂ€l mest om det Ă€r betydande storleksskillnad.
Ojojoj, den Àr ruggigt finFet guldtuna! Gillar att den Àr inkörd, det Àr den till för!
HÀr Àr en kvÀllsbild pÄ mitt ex. JDM-versionen 7c46-7008:
![]()
/David
InstÀmmer. RÀtt otroligt hur lÀnge den modellen fick leva. Hur var det nu @dnill ? NÀr tillverkades Taiwan batchen?Ojojoj, den Àr ruggigt fin![]()
Tackar! TrĂ„lade Yahoo.jp i veckor för att hitta en 600m 7549. Men efter ett tag kom denna upp och jag tĂ€nkte vafan. Ăr en 03a sĂ„ det Ă€r lite gött att ha en modell som har funnits ett bra tag men tillverkad lite senare.Ojojoj, den Ă€r ruggigt fin![]()
Ja precis, mÄste varit runt 20 Är. Taiwan reissuen kom sent 2011. Har ref. S23611J1. Tillverkades nog i vÀldigt begrÀnsad upplaga.InstÀmmer. RÀtt otroligt hur lÀnge den modellen fick leva. Hur var det nu @dnill ? NÀr tillverkades Taiwan batchen?
Tror jag lÀst 50 ex ngnstans.Ja precis, mÄste varit runt 20 Är. Taiwan reissuen kom sent 2011. Har ref. S23611J1. Tillverkades nog i vÀldigt begrÀnsad upplaga.
/David
Ja rejÀlt dyra Àr de iallafall nÀr de kommer ut pÄ marknaden. LÄg en annons pÄ WUS i somras, han skulle ha $2500 men vet inte om den sÄldes. HÀvdade 20 ex till Taiwan i annonsen.Tror jag lÀst 50 ex ngnstans.
Jag Àr helt mentalt instÀlld pÄ att det slÀpps minst en ny dykar-GS. Hoppas pÄ SBGX019 och 021, alltsÄ kvartsaren i titan med svart och ljus tavla samt en hi-beat dykare. FrÄgan Àr om kvartsaren rÀknas som en hit eller flopp, har knappt sett nÄgra.Hoppas de hittar pÄ nÄt roligt i GS-dykarvÀg nu till baselworld.
Ja det hade varit nÄt att hoppas pÄ! Som du sÀger Àr det svÄrt att avgöra om de har sÄlt nog med klockor för att satsa pÄ fler quartzdykare. Av de recensioner jag har lÀst har nÄgon hÀngt upp sig pÄ att en dykare ska vara automat och att det skulle snÀva av kundkretsen en hel del med quartzverk. Personligen tycker jag ju att en dykare med quartzverk Àr ultimat, sÄklartJag Àr helt mentalt instÀlld pÄ att det slÀpps minst en ny dykar-GS. Hoppas pÄ SBGX019 och 021, alltsÄ kvartsaren i titan med svart och ljus tavla samt en hi-beat dykare. FrÄgan Àr om kvartsaren rÀknas som en hit eller flopp, har knappt sett nÄgra.
Halleluja!Personligen tycker jag ju att en dykare med quartzverk Àr ultimat, sÄklart![]()