• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

TÀnkte bestÀlla hem en Skx009 att ha som jobb/slit och slÀng klocka. Har kollat pÄ creationwatches samt mywatcheshub.com. Vilken sida Àr att föredra? Skiljer ca 100kr sÄ för prisets skull spelar det ingen roll, leveranstid och service vid reklamationer och dylikt lÀgger jag större vikt vid
MÄnga som fÄtt mer eller mindre defekta SKX frÄn creationwatches, som dessutom ska vara krÄngliga att ha att göra med vid reklamation.
Kolla monsterwatches.eu. Inom EU och ungefÀr samma pris som dom asiatiska handlarna.

Vafalls? NÄn har slÀngt en 7548-7000 i askkoppen!..
sei_7548_08.jpg
Snyggt:)

TÀnkte bestÀlla hem en Skx009 att ha som jobb/slit och slÀng klocka. Har kollat pÄ creationwatches samt mywatcheshub.com. Vilken sida Àr att föredra? Skiljer ca 100kr sÄ för prisets skull spelar det ingen roll, leveranstid och service vid reklamationer och dylikt lÀgger jag större vikt vid
MÄnga som fÄtt mer eller mindre defekta SKX frÄn creationwatches, som dessutom ska vara krÄngliga att ha att göra med vid reklamation.
Kolla monsterwatches.eu. Inom EU och ungefÀr samma pris som dom asiatiska handlarna.

Skulle ocksÄ slÄ ett slag för monsterwatches. Rob Àr riktigt bra att ha och göra med och svarar snabbt pÄ frÄgor. Nu Àr sidan lite krÄnglig dock dÄ den inte verkar fungera sÄ bra pÄ engelska. Men man kan leta sig fram utan nÄgra större problem pÄ nederlÀnska ocksÄ. Du kan ocksÄ köpa den med vilket armband du vill frÄn start, dÄ original verkar bytas bort ganska fort av dom flesta. Han sÀljer bara den japanska versionen, vilket Àr ett plus i kanten för mig, men det Àr ju en smaksak. Skulle sjÀlv köpt en frÄn honom idag, men igÄr dök det upp en pÄ KoS som jag var snabb att hugga :)

Tack för tipset! Tyckte sidan sÄg lite rörig ut men ska ge den en chans till senare idag :)

HÀmtad precis ut min nya SKX007 frÄn posten. BestÀllde frÄn Skywatches och som jag har lÀngtat efter denna! :p
20160125_145405.jpg
Skoj!
NÀr bestÀllde du? Jag bestÀllde en frÄn samma stÀlle förra helgen tror jag. LÄg en avi hemma idag sÄg jag nyss :)
Men kan vara nÄgot annat sÄ orkar inte springa till posten..

Komiskt, svarade pÄ nÀstan samma frÄga via PM imorse. 117 bÀrs ganska exakt som en Sumo tycker jag. Den upplevs lite plattare Àn mm300. Jag tycker personligen att 117 sitter bÀttre Àn mm300 just för att den Àr tunnare.
image.jpeg
image.jpeg

18,5cm handled.

Samma klocka pÄ 17.5 cm
_8180215.jpg

Kan vÀl bara bekrÀfta Hr. Y`s utlÄtande, lite plattare, lite lÀttare, kan du bÀra en MM sÄ Àr denna ingen match. //Bosse

Samma klocka pÄ 17.5 cm
Bild
Kan vÀl bara bekrÀfta Hr. Y`s utlÄtande, lite plattare, lite lÀttare, kan du bÀra en MM sÄ Àr denna ingen match. //Bosse

Ohoj, det dÀr lugnade ju inte mitt habegÀr direkt!! Magiskt fin! FrÄn att ha slösurfat lite blir det nog att skicka ivÀg ett mail till higuchi...
Tackar för utlÄtandet, skönt att höra att den inte Àr en vÀrre kloss Àn MM300an enligt er iallafall. Vilken klocka alltsÄ...

Ohoj, det dÀr lugnade ju inte mitt habegÀr direkt!! Magiskt fin! FrÄn att ha slösurfat lite blir det nog att skicka ivÀg ett mail till higuchi...
Tackar för utlÄtandet, skönt att höra att den inte Àr en vÀrre kloss Àn MM300an enligt er iallafall. Vilken klocka alltsÄ...
Sen och fel fĂ€rg, men sĂ„ hĂ€r ser den ut pĂ„ 19 cm. HĂ„ller med Yonsson och Bosse. Sitter nĂ„got bĂ€ttre Ă€n MM300. Är dock bredare.
11849323_1647176405523201_2069966085_n.jpg

Tillbaka
Topp