Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror man kan fÄ loss den för 34utomlands dock utan moms osv.
FÄr se vad som hÀnder. ..
Se dĂ€r! Ăr en ganska markant skillnad pĂ„ priserna. ..Den finns Ă€ven pĂ„ jura för ÂŁ4000 om du vill handla inom EU.
http://www.jurawatches.co.uk/collec...and-seiko-spring-drive-watch-sbga001j-gsk-003
Se dĂ€r! Ăr en ganska markant skillnad pĂ„ priserna. ..
Man lÀr sig nÄgot nytt varje dagSjÀlvklart. UK har lÀgre moms.
MÄste vara tuffa tider att vara handlare i Svedala...SjÀlvklart. UK har lÀgre moms.
Och det Àr en automatare.
SVDX011.
Edit: Den första tunan har ocksÄ monoque case, men den kollat du vÀl inte pÄ misstÀnker jag.
Prova med 15% sĂ„ fĂ„r du se vad de svararVad tror ni man kan pruta hos KlockmĂ€ster? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en Tuna och köper helst hos dem, men den Ă€r rĂ€tt mycket dyrare Ă€n creationwatches och vĂ€ldigt mycket dyrare Ă€n Seiya.
Han jag snackade med pĂ„ klockmaster pĂ„pekade att han kunde sĂ€nka priset med 10-15%. Detta var dock en GS men kör pĂ„!Vad tror ni man kan pruta hos KlockmĂ€ster? Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ en Tuna och köper helst hos dem, men den Ă€r rĂ€tt mycket dyrare Ă€n creationwatches och vĂ€ldigt mycket dyrare Ă€n Seiya.
Nej jag tÀnkte mer pÄ SBBN011, 013, 019, 021. Men jag kanske missade nÄgot i starten av frÄgan...nÄvÀl, jag slÀnger in det ÀndÄ![]()
Dagens Sumo bild frÄn balkongen.
Fakkin photo master!! Hur kan du ta en sÄn grym bild?Dagens Sumo bild frÄn balkongen.
![]()
Grym Y!! Ser ju inte sÄ stor ut pÄ dig...![]()
Fakkin photo master!! Hur kan du ta en sÄn grym bild?
47mm?! God damn! Sitter som en smÀck dock. Grattis, ser fram emot resultatet.KÀnns inte stor alls faktiskt. 47mm, men den Àr lite koniskt formad, sÄ ovansidan och urtavlan Àr inte sÄ stor. Att det yttre Àr högglanspolerat gör Àven att den uppfattas som mindre Àn den Àr.
Vilken jÀvla bild!
Jag plockade upp min nya tuna frÄn posten idag. VÀldigt trevlig, men inte helt 100 Ànnu.
PaketöppningstrÄd:
https://klocksnack.se/threads/inkommen-tonfisk-seiko-sbbn023.9800/
Har haft pÄ den pÄ handleden nonstop i nÄgra dagar nu och kÀnner mig nÀstan frÀlst. JÀvlar vad mycket klocka man kan fÄ för runt tusenlappen.
Sjuk jÀvla bild !, grattisDagens Sumo bild frÄn balkongen.
![]()
2. 40 timmars gÄngreserv. En gissning Àr att det tar nÄgra timmars dagligt bÀrande eller 20minuters promenad innan den fÄr full gÄngreserv.
Imorgon ska jag vara hemma och jobba och se efter sonen som Àr sjuk. Det borde ju innebÀra garanterat fullt uppdragen vid kvÀllens slut?