Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Àr lugn, har bara lite svÄrt med "jag har rÀtt, ni har fel" attityden, och att man sÄ tvÀrsÀkert kan sÀga -allt (förutom att sekundvisaren Àr mÄlad) Àr original- Àr vÀldigt imponerande frÄn en bild. (har varit a f k ett tag)Lugnt alla fÄ komma till tals.Jag har ingen koll pÄ klockan men tyckte storyn bakom va kul
Jo, men som bekant sÄ Àr ju repetition all lÀrdoms moder sÄ det gör ingethttp://www.lug2lug.eu/2016/10/09/padi-seiko-lineup-is-expanding/
Kanske bÄde Àr tvÄa och trea pÄ det hÀr.![]()
Ring och kolla.Finns Sarx035 i Sverige/Klockmaster?
![]()
Haha. Helt rÀtt..Jo, men som bekant sÄ Àr ju repetition all lÀrdoms moder sÄ det gör inget![]()
Ring och kolla.
Den dÀr borde göras i 38 mm version.Finns Sarx035 i Sverige/Klockmaster?
![]()
Den dÀr borde göras i 38 mm version.
Vart har du hittat bandet, sjuk snygg kombo!Den e ju sÄ snygg!!!
![]()
Royalstraps hÀr pÄ KSVart har du hittat bandet, sjuk snygg kombo!
Den e ju sÄ snygg!!!
![]()
Ser bra utDen e ju sÄ snygg!!!
![]()
Verkligen supersnyggt!!!
Kan inte bestÀmma mig för om jag skall införskaffa en Padi eller ny Turtle ... RÄd, nÄgon?
Verkligen supersnyggt!!!
Kan inte bestÀmma mig för om jag skall införskaffa en Padi eller ny Turtle ... RÄd, nÄgon?
![]()
PADIn Àr ju den roligaste av de nya turtlarna, annars kan man ju köpa en gammal.![]()
![]()
PADIn Àr ju den roligaste av de nya turtlarna, annars kan man ju köpa en gammal.![]()
![]()
Inget fel pÄ SRP, de Àr coola.Fint ditt ex! En dag ska jag skaffa mig en perfekt för egen del (nog egentligen redan Àgt och flippat det nÄvÀl...), tills dess Àr inte srp sÄ dumma![]()
Du kan ju kolla sidan http://www.seiko7a38.com/
Finns ett forum dÀr, han som driver sidan kan dock vara galen.