• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Det Àr ju kul att det hÀr pÄ forumet finns intresse Àven för Seikos lite mer avvikande modeller :), kan ibland bli lite vÀl repetitivt nÀr man scrollar igenom forumet (inte bara pÄ Kobra Kai!).
Definitivt! Jag har ju helt kÀrat ner mig i 2220-klockorna och kusinerna 2140. Ju mer udda desto bÀttre, tycker jag! SÄ lÀnge dom Àr nÄgorlunda funktionella och inte helt skitfula. :D
Sen har jag Àven börjat snegla pÄ ovanligare varianter pÄ GS, som exempelvis 5645-5010/5646-5010. Dom lÀr dock inte gÄ att fÄ för nÄn hundring. :D
(Stulen bild, obviously.)
1476639919-2.jpg

IMG_2209.JPG
Inhandlade en 7548-7000 frÄn 1979 i ett hÀrligt originalskick. Detta var faktiskt första gÄngen jag köpte frÄn en privatperson utomlands via ett forum och det fungerade fint. Fick mycket bra vÀgledning av @Seikosthlm som hjÀlpte mig att hitta klockan, stort tack för det!
Den sÄg riktigt fin ut :) grattis. Vad Àr det för gummi till?

Är det nĂ„gon hĂ€r som lyckats landa en PADI
Sumo SBDC049 Prospex Diver? SÄg precis nyligen att den fanns, limiterad till 700 tror jag, men för sent

Är det nĂ„gon hĂ€r som lyckats landa en PADI
Sumo SBDC049 Prospex Diver? SÄg precis nyligen att den fanns, limiterad till 700 tror jag, men för sent
MÄnga olika versioner av padisar nu. Har du blÀddrat igenom trÄden "Nyheter frÄn GS och Seiko". Mycket har avhandlats dÀr, men tveksam pÄ just denna ref.

Holt crap! SpÀnnande! Man fÄr vara pÄ hugget! :nailbiting:
För att inte tala om skandal! Har du en Ànnu grymmare GS pÄ ingÄng?
Inte direkt. Modellen Ă€r grym, den coolaste av vintagemodellerna om du frĂ„gar mig men det anvĂ€nds i princip aldrig, den Ă€r mest kvar för att den borde vara det. Är sugen pĂ„ annat och dĂ„ mĂ„ste den lĂ€mna.

Tillbaka
Topp