veor
Basic
Tack! Ăr ett sprĂ€ttat Marine Nationale med hĂ„rdvara frĂ„n 22mm Nato. Favoritbandet för tillfĂ€llet.![]()
Tackar, skulle nog passa bra till MM:en...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ăr ett sprĂ€ttat Marine Nationale med hĂ„rdvara frĂ„n 22mm Nato. Favoritbandet för tillfĂ€llet.![]()
Skoja bara, man vill ju inte basonera ut sina vattenhÄl hur som helst.DÄ kan du ju inte sÀlja denFamiljehistoria ju!
Ja verkligen! JasÄ, din farsa har ocksÄ byrÄlÄdan full av schyssta seikos? Samma hÀrAsbra skick, sjukt nöjd. Det Àr min pappas, han har haft den i en byrÄlÄda sedan den var ny.![]()
Ăr det nĂ„gon som lagt vantarna pĂ„ en sĂ„n hĂ€r Ă€n? Den verkar ju riktigt lĂ€ckerSeiko SSC513, fan sĂ„ fet med den gröna tavlan! MĂ„ste ha en!
![]()
Snygg, men skulle inte köpa den för det priset med fel visare och framför allt fel baklock!Vad tycker experterna om denna? https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-6013-fr-1972-2-500-kr.66667/
Ăr lite sugen men har för mig att jag lĂ€st att det var massa delar som var fel?
Sant, jag tÀnkte att man skulle kunna hitta visare lÀngre fram. Hur Àr det med tavlan dÄ?Snygg, men skulle inte köpa den för det priset med fel visare och framför allt fel baklock!
Massa fel pÄ den, hade aldrig gett över en tusing för den.Vad tycker experterna om denna? https://klocksnack.se/threads/seiko-6139-6013-fr-1972-2-500-kr.66667/
Ăr lite sugen men har för mig att jag lĂ€st att det var massa delar som var fel?
Okej, tackar!Massa fel pÄ den, hade aldrig gett över en tusing för den.
Vintage KS! LĂTT!Vad tycker ni Ă€r Seikos snyggaste referens med vit tavla förutom GS?
Har kikat lite just idag men det Ă€r lite för risiga exemplar som ligger pĂ„ bukten just nu. Var annars kan man hitta?Vintage KS! LĂTT!![]()
Jösses, den dĂ€r Ă€r lika grotesk som en Ploprof. Jag gillar den!Vad sĂ€ger ni ? Ăre Okej med 20m
Eller behöver jag 21-22m![]()
![]()
![]()
Om man rĂ€knar bort Ă€ven vintage? Vilken referens som gĂ„r att köpa som ny?Vintage KS! LĂTT!![]()
Vad hade du tÀnkt dig för prisklass och stil pÄ klocka? Finns ju nÄgra modeller att vÀlja bland sÄ det kan vara bra att begrÀnsa sig liteOm man rÀknar bort Àven vintage? Vilken referens som gÄr att köpa som ny?