Skicka den till @Minuteman , han har sÀkert en kö lÀngre Àn in till Ullared men det Àr vÀrt det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skicka den till @Minuteman , han har sÀkert en kö lÀngre Àn in till Ullared men det Àr vÀrt det.
ABC ur pÄ Hornsgatan eller Klockmaster Globen.
Danke!Skicka den till @Minuteman , han har sÀkert en kö lÀngre Àn in till Ullared men det Àr vÀrt det.
Fan vad nice det blev
Den gillas skarpt!
Personligen tycker jag seikos Jubilee Àr riktigt najs, jag gillar att det Àr lÀtt och sÄ, man glömmer att klockan Àr pÄ armen.Hur Àr Seikos Jubilee bracelet? tÀnkte köpa till ett till min SKX eller Àr det bÀttre att investera i ett frÄn nÄgon annan ÄterförsÀljare?
De dÀr Àr vÀldigt prisvÀrda. Jag har haft 2st 53 och 3st 55.Det hÀr blir nog mitt nÀsta köp: SNZH53K1
Försökte lÀnge att fÄ tag i en SNK615K1 men det visade sig vara nÀstintill omöjligt. Jag bestÀllde en vid tvÄ tillfÀllen. En gÄng ifrÄn en svensk sida och en gÄng ifrÄn en brittisk sida, sista gÄngen tog det fem mÄnader, de försökte ta hem en, men till sist sÄ fick jag ett mail om att de tyvÀrr inte kunde leverera nÄgon.
SÄ nu ska jag försöka med SNZH53K1.
Har samma armbredd och har tĂ€nkt nĂ€r jag sett den i verkligheten att jĂ€vlar va stor den Ă€r. Skulle iaf rĂ„da dig att prova den IRL innan du bestĂ€ller.Ăr grymt sugen pĂ„ en Sarb065 men Ă€r lite orolig för storleken till mina tĂ€ndstickashandleder pĂ„ 16,5 cm. NĂ„gon som har koll pĂ„ hur stor den Ă€r lugg till lugg?
Ăr grymt sugen pĂ„ en Sarb065 men Ă€r lite orolig för storleken till mina tĂ€ndstickashandleder pĂ„ 16,5 cm. NĂ„gon som har koll pĂ„ hur stor den Ă€r lugg till lugg?
Den Àr cirka 46mm. Sitter bra pÄ handleden, har samma storlek som du. TÀnkte slÀnga upp min för försÀljning.
Har samma armbredd och har tÀnkt nÀr jag sett den i verkligheten att jÀvlar va stor den Àr. Skulle iaf rÄda dig att prova den IRL innan du bestÀller.
LĂ„ter bra
Har du nÄgon handledsbild att bjuda pÄ?
Vad exakt Àr moddat?Kör pÄ gammelrÀven idag. Moddad 7a28-7040
![]()
Gammalt ebay-impulsköpHade nog i efterhand önskat ett exemplar i originalutförande men men.
Bra köp. Den dĂ€r Ă€r riktigt nice! Ăr det stĂ„l eller titaniumvarianten?Ny för dagen! Gick lite planlöst in i den lokala uraffĂ€ren (varför gör man det...) för att kolla lite. Har varit med om att de har lite Ă€ldre ut som de inte lyckats sĂ€lja, kvar pĂ„ display och dĂ€r var den. En trevlig, liten militĂ€rinspirerad Quartz chronograf. Kunde bara inte lĂ„ta bli. Sitter sjukt skönt pĂ„ handen med sina 40mm.![]()
Det Ă€r stĂ„lvarianten, men den Ă€r otroligt lĂ€tt pĂ„ handleden. Hade jag inte vetat att det Ă€r stĂ„l kunde jag nĂ€stan gissat pĂ„ titan.Bra köp. Den dĂ€r Ă€r riktigt nice! Ăr det stĂ„l eller titaniumvarianten?
Boetten. NÄgon tidigare Àgare har filat till sÄ det ser ut som bandhorn istÀllet för plant. Antar att denne var ute efter en mer modern look, tycker de funkar rÀtt bra ÀndÄ. Jobbet kunde utförts lite snyggare dock.Vad exakt Àr moddat?