Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr lustigt - jag har haft ett gÀng med turtle, har tvÄ kvar, har haft 777:an och sÄlt den, men kommer pÄ mig sjÀlv med att sakna den helsvarta ÀndÄ. Den Àr bara sÄ klassisk! Kanske den bÀsta av dem!SRPE93 + DAL1BP =
![]()
Det Àr lustigt - jag har haft ett gÀng med turtle, har tvÄ kvar, har haft 777:an och sÄlt den, men kommer pÄ mig sjÀlv med att sakna den helsvarta ÀndÄ. Den Àr bara sÄ klassisk! Kanske den bÀsta av dem!![]()
Ăr det ett fashion statement med bandet Ă„t olika hĂ„ll?Svart dykarband pĂ„ istĂ€llet för det skumma bruna.
Prospex SRPH55 U.S special edition.
Gillar den bÀttre nu
![]()
![]()
Mm, jag sÄg det och var sugen, ha ha!I agree!
Hade ju denna ute pÄ köp och sÀlj men Ängrade mig rÀtt snabbt.
Japp!Ăr det ett fashion statement med bandet Ă„t olika hĂ„ll?![]()
Ser jÀttebra ut! NÄn som kÀnner till nÄn ÄterförsÀljare som sÀljer DAL1BP-band i Sverige?SRPE93 + DAL1BP =
![]()
Jag köpte mitt av en forummedlem som hade hade annons ute.Ser jÀttebra ut! NÄn som kÀnner till nÄn ÄterförsÀljare som sÀljer DAL1BP-band i Sverige?