.
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
âŠdock bara en av dem som kommer att tillverkas, vinnaren i omröstningen:Nya fĂ€rger.
![]()
Stiligt!SBTH011 pÄ mocka, blir nog inte sÄ mycket bÀttre om man vill ha en dressklocka i budgetsegmentet![]()
Ăr det en 6105 ?Gymbesök för Captain Willard!![]()
NĂ€stan!Ăr det en 6105 ?![]()
Ăr det sĂ„ att man pĂ„ denna modellen mĂ„ste skruva (in) kronan för att kunna anvĂ€nda tryckknapparna pĂ„ höger sida?![]()
Har inte kunnat njuta av den hÀr (pÄ riktigt) Àn. Den vÀnstra kronan (som tiden regleras av) sitter stenhÄrt fast. Returnerades till butiken sÄ vi fÄr se vad som hÀnder hÀrnÀst. Annars gillar jag den skarpt![]()
Se mera i denna trÄd:NÄgon som har en spb453j1? Kollat allt mer pÄ denna. Hade varit roligt att se lite mer bilder pÄ den.
Jag har en Spb147 sedan 2020 och förra Äret skaffade min grabb en 453:a. Den nya Àr lite bÀttre pÄ allt; lite lite mindre, nÄgot lÀttare lÀnk och ett bÀttre verk. Att Seiko Àntligen kom med en svart tavla tycker nog ocksÄ mÄnga Àr ett stort plus. à andra sidan kan du hitta beg 143 or osv till bra priserNÄgon som har en spb453j1? Kollat allt mer pÄ denna. Hade varit roligt att se lite mer bilder pÄ den.