Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Just det, jag köpte den sÄ fort jag reggade mig hÀrTog ett bra tag tills jag fick den sÄld hÀr pÄ KS. à ngrar mig fortfarande.
Haha, minns var sÄ nojig att klockan inte skulle komma fram.Just det, jag köpte den sÄ fort jag reggade mig hÀr![]()
Har en SRPC01J1 (cocktail stairlight) som anvÀnds pÄ tok för lite och funderar pÄ att sÀlja.
Vad tror ni Àr en rimlig summa att lÀgga ut den för ?
![]()
-Det beror pÄ:
âąskick
âąnĂ€r den Ă€r uttagen
âąom den kommer full set
âąskick
- NÄgra fÄ hairlines
âąnĂ€r den Ă€r uttagen
- Mars 2018 - SvensksÄld
âąom den kommer full set
-Yepp
Nja, se https://www.klockmagasinet.se/seiko-presage-automatic-starlight-bar-cocktail-srpc01j1 kanske lite önsketÀnkande med 3500 men försök.
Jag tycker dock inte om att folk lĂ€gger ut klockor för 10 och sedan sĂ€nker till cirka 6 innan nĂ„n köper. Ăr det inte mer kollegialt att lĂ€gga ut annons med den lĂ€gsta priset direkt? Jag har uppfattning nĂ€r jag ser att folk har sĂ€nkt flera gĂ„nger att jag skulle ha varit lurad av att betala mer Ă€n vad som Ă€r rimligt. Samtidigt beror det pĂ„ hur mycket man lĂ€ngtar till en viss klocka och blir kanske blĂ€ndad av kĂ€rlek vid första ögonkastet?
Till salu?En ovanligare cocktail myser pÄ balkongen.![]()
TyvÀrr inte. Kommer nog hÄlla pÄ den ett tagTill salu?![]()
Ăntligen kan man posta i denna trĂ„d. Har velat ha en sarb065 i flera Ă„r, men det har inte blivit av dĂ„ annat kommit emellan.
Men för ett par veckor sedan bumpade jag min gamla köpesannons och fick napp nÄgra dagar senare.
Idag kom den Àntligen!
Tack @GulDan för en smidig affÀr och en fantastisk klocka!
![]()
Riktig fin!Ăntligen kan man posta i denna trĂ„d. Har velat ha en sarb065 i flera Ă„r, men det har inte blivit av dĂ„ annat kommit emellan.
Men för ett par veckor sedan bumpade jag min gamla köpesannons och fick napp nÄgra dagar senare.
Idag kom den Àntligen!
Tack @GulDan för en smidig affÀr och en fantastisk klocka!
![]()
Snygg kombo! Skaffa lÀder sÄ att du kan anpassa efter behov...Ett par dagsfÀrska cocktails...
![]()
Nu har man bÄde promenerat och trÀnat sÄ nu Àr det nog snart dags för en riktig cocktail... ;-)
Tackar. Till min blÄ finns lite olika lÀder i lÄdan redan. Den lilla röda Àr frugans och hon vill ha lÀnk pÄ sina klockor. Helst mesh.....Snygg kombo! Skaffa lÀder sÄ att du kan anpassa efter behov...
SÀg till nÀr du vetJag kan kaaaanske tÀnka mig men har svÄrt för mig att bestÀmma om det blir den vita eller den bruna...