Intressant test av 34:an! Vad har du för handledsstorlek?
-Jag har 17,5cm. Det hade sÀkert funkat bra för nÄgon med smalare handleder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Intressant test av 34:an! Vad har du för handledsstorlek?
Hmm, som Àgare till spinkhandled blir man sugen att experimentera med mindre dressare nu...i alla fall i affÀren som start-Jag har 17,5cm. Det hade sÀkert funkat bra för nÄgon med smalare handleder.
Hmm, som Àgare till spinkhandled blir man sugen att experimentera med mindre dressare nu...i alla fall i affÀren som start
Jag ska knalla in och prova vid tillfÀlle! à terkommer med bilder.-Det hade varit intressant att se den pÄ nÄgon med smalare handleder. Det skulle kunna bli fulltrÀff
Visst har du en Starlight ocksÄ?-Arbetar med min SRPE17J1 pÄ armen idag.
Visst har du en Starlight ocksÄ?
Ah, just. Synd. Blev sugen pÄ en hÀrom mÄnaden, men det Àr hutlösa priser nu. Folk har fÄtt för sig att den Àr vÀrd jÀttemycket.-Den sÄlde jag för lÀnge sedan
Jag har den kvar sÄ klart och den har fÄtt lite konkurrens (den Àr i gott sÀllskap med andra ord)
Har dessvÀrre tvÄ klockor pÄ vÀg till service. Kan bli en dyr historia.@SeikoZ, övervÀger att lÀgga bÀgge pÄ annons... Alldeles för mycket tid i klocklÄdan tyvÀrr!
Jag gillar historier!Har dessvÀrre tvÄ klockor pÄ vÀg till service. Kan bli en dyr historia.
SÄ jag fÄr nog stÄ över fast jag Àr sugen pÄ den bruna. Tack för att du hör av dig dock, det uppskattas!
à terkommer med hur historian Àr över.Jag gillar historier!
Dyra historier Àr oförglömliga, det vet alla!à terkommer med hur historian Àr över.
Vi fÄr hoppas pÄ att det blir en billig historia.
Haha, jag tror man förtrÀnger sÄnt sÄ smÄningom...Dyra historier Àr oförglömliga, det vet alla!
SRPB43J1 sitter pÄ ikvÀll
Cocktail time!
TyvÀrr dricker jag den cocktail som hör ihop med SRPB41 (Blue moon) med en SSA343 pÄ armen (helgerÄn!), men jag kom inte pÄ nÄgon ljusblÄ cocktail som jag Àr sugen pÄ. Eagle's dream har nÄgorlunda rÀtt kulör, sÄ den fÄr det kanske bli nÀsta gÄng.
SSA343 Àr enligt Seiko inspirerad av en cocktail som heter Skydiving, men denna ingÄr inte i min repertoir Ànnu.
Ett cocktailskt mönster, no doubt. Som att det ligger en cocktail-tavla och kikar fram frÄn under den andra.Detta Àr inte Cocktail men notera mönstret i power-reserve-fönstret
Fin! Ger lite alpinist-vibbar med varannan tal/streck. Hur mycket kostade den?Var precis in och klÀmde pÄ lite nya Seikos och blev imponerad av denna lilla Mojiton!
5300, sÄ inte tokigtFin! Ger lite alpinist-vibbar med varannan tal/streck. Hur mycket kostade den?