Haha, varsÄgod men jag Àr ganska sÀker pÄ att jag fastnade för orange nÀr jag smyglÀste i Squale-trÄden och sÄg din blÄa 1521? med orange band .Blev kanon! Tack för inspirationen.
BÄde MN och Borealis vad jag kommer ihÄg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, varsÄgod men jag Àr ganska sÀker pÄ att jag fastnade för orange nÀr jag smyglÀste i Squale-trÄden och sÄg din blÄa 1521? med orange band .Blev kanon! Tack för inspirationen.
Haha, det stÀmmer! Har kört bÄda pÄ min 1521. Kul att vi kan inspirera varandra!Haha, varsÄgod men jag Àr ganska sÀker pÄ att jag fastnade för orange nÀr jag smyglÀste i Squale-trÄden och sÄg din blÄa 1521? med orange band .
BÄde MN och Borealis vad jag kommer ihÄg.
Absolut!Haha, det stÀmmer! Har kört bÄda pÄ min 1521. Kul att vi kan inspirera varandra!
FÄr man frÄga vad du fick betala?Okej, snart Àr man medlem i Tuna-klubben. Klickade hem en 017 med SKX007 insert för en (rÀtt sÄ) billig peng frÄn England. SpÀnnande att se nÀr den dyker upp! Bilderna var aaaaningen suddigare Àn jag önskat men priset/ovanligheten gjorde chansningen vÀrd det
FÄr man frÄga vad du fick betala?
EN dag för sentNu finns min Sbbn031 ute pÄ Köp&sÀlj, passa pÄ innan jag fÄr Änger och drar tillbaka den
Nytt i lÄdan, SBBN040 frÄn 2018. Jag köpte den ny strax efter release och efter en liten simtur Àr den tillbaka hos mig igen, kul!
He he, man kan alltid ha mer Àn en tonfiskEN dag för sent
Sant, men inte just nuHe he, man kan alltid ha mer Àn en tonfisk
Nej, den pĂ„ k&s Ă€r inte en JDM-version.Ăr det den som lĂ„g pĂ„ köp&sĂ€lj?
Ah, en viktig detalj förvisso! Det Àr nÄgot speciellt med kanjidag (inte en tuna men JDM)Nej, den pÄ k&s Àr inte en JDM-version.
Bra flyt i fisket nu! TvÄ guldpuckar i veckan Àr ett bra tempoNytt i lÄdan, SSBS018 frÄn 1998.
NÀstan 4v sedan den förra guldpucken landade sÄ det var dags att vÀxla upp!Bra flyt i fisket nu! TvÄ guldpuckar i veckan Àr ett bra tempo
Fullt förstÄeligt! Fin duo det dÀr. Bara en frÄn -78 som saknasNÀstan 4v sedan den förra guldpucken landade sÄ det var dags att vÀxla upp!
Fullset sÄ Àr det mellan 8-10K ungefÀr. I alla fall hÀr pÄ forumet om man kollar historiken.Jag har börjat kolla efter en sbbn031. Har ni nÄgra bra tips om var man ska leta och vad man ska betala för den?
Ligger en pÄ köp&sÀlj nu vÀl?Jag har börjat kolla efter en sbbn031. Har ni nÄgra bra tips om var man ska leta och vad man ska betala för den?
Köp den som ligger pÄ k&s. Priset som man fÄr betala för dom kÀnns det somJag har börjat kolla efter en sbbn031. Har ni nÄgra bra tips om var man ska leta och vad man ska betala för den?
Kolla Gnomon eller Seiya Japan dÄ!Jag hade vÀl i första hand egentligen tÀnkt mig en ny men ska övervÀga ert tips. Tack!
Den finns inte i Sverige som ny eller?Kolla Gnomon eller Seiya Japan dÄ!