Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra köp Riktigt fin den där
Dom verkar finnas inne igen när jag kollar nu. Ska vi dra ihop ett köp?billigaste jag sett är ungefär 400 spänn
mwn jag har fått ett tips utav @JensBP att pröva uncle seikos GL831 som finns i 22mm short.
tyvärr är dessa slut hos uncle seiko UK men han lovade att höra av sig när han får in dom igen och skulle fixa en bra KS rabattkod
Hur bra som helst!Lite fler perspektivbilder, 1000m tuna på 17cm handled. Fungerar såklart ännu bättre om man råkar vara lite bitigare än mig, jag väger in på blygsamma 75 kg.
Där sitter den bra!Hur bra som helst!
Min 600 guldis hälsar
Jag har 18.5cm. Men jag tycker den ser bra ut på alla. Sitter nog mer i huvudet och vad man är van vid för klockorDär sitter den bra!
mailar han nu!Dom verkar finnas inne igen när jag kollar nu. Ska vi dra ihop ett köp?
Du som redan har en mailkonversation kan väl börja höra om KS rabatt?
Köp ett Zuludiver 284 flat vent från Royalstraps, bästa alternativet till tuna!
Jag kan också rekommendera Bonetto 284. Jag testade ett Uncle Seiko GL831 short tidigare, men det var jäkligt short så jag skulle gärna vara med och beställa ett normallångt.Dom verkar finnas inne igen när jag kollar nu. Ska vi dra ihop ett köp?
Du som redan har en mailkonversation kan väl börja höra om KS rabatt?
Inte svar ännu?mailar han nu!
han har ej fått leveranserna än!Inte svar ännu?