Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr inte dum den, du!Bjuder pÄ en jag med
Tack Men skicket pÄ den ovanför min Àr bÀttreDen Àr inte dum den, du!
Tycker din Àr svincool med sina defekter...Tack Men skicket pÄ den ovanför min Àr bÀttre
Tack Visst Àr det sÄ, behöver inte vara rÀdd för att anvÀnda den i alla fallTycker din Àr svincool med sina defekter...
Snabbt jobbat! NÀr kommer en 1000-metare dÄ?DÀr kom min andra tonfisk, SBBN033
Ja det gick undan! Oj, tveksamt om jag nÄgonsin kommer bli redo för dom. Trivs sÄ himla bra med storleken pÄ dessa men har iof aldrig ens sett en 1000-metare irl sÄ man vet aldrig!Snabbt jobbat! NÀr kommer en 1000-metare dÄ?
Ăr ocksĂ„ nyfrĂ€lst till tonfiskarna. Var en hĂ„rsmĂ„n frĂ„n att köpa den svarta som du köpteJa det gick undan! Oj, tveksamt om jag nĂ„gonsin kommer bli redo för dom. Trivs sĂ„ himla bra med storleken pĂ„ dessa men har iof aldrig ens sett en 1000-metare irl sĂ„ man vet aldrig!
Just d! Gillar nog den svarta lite mer Àn den jag fick hem idag faktiskt. Du har ju insert frÄn en 007 i din, om den sitter bra sÄ borde det ju finnas en uppsjö av inserts om man vill testa att fÄ nytt liv i en tonfisk?
Mycket bra duo!2x crop circle....
Har försökt nÄgra gÄnger att fÄ till en fin fickbild men det gÄr aldrigEn till fickbild
Man ser inte klok ut, that's for sureHar försökt nÄgra gÄnger att fÄ till en fin fickbild men det gÄr aldrig
Eller hur, jag har passat pÄ att testa nÄgra fÄ gÄnger nÀr jag Àr ensam hemma. Framför spegeln hjÀlper men inte tillrÀckligt. Frestar ibland att be frugan om hjÀlp men dÄ kanske hon förstÄr vilken nörd man Àr och dÄ Àr det kört!Man ser inte klok ut, that's for sure
Haha! Ja, precisEller hur, jag har passat pÄ att testa nÄgra fÄ gÄnger nÀr jag Àr ensam hemma. Framför spegeln hjÀlper men inte tillrÀckligt. Frestar ibland att be frugan om hjÀlp men dÄ kanske hon förstÄr vilken nörd man Àr och dÄ Àr det kört!
COOL!Dime MD Edition,
Dime MD Edition,