• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

IMG_20200715_124021-01.jpeg

Just d! Gillar nog den svarta lite mer Àn den jag fick hem idag faktiskt. Du har ju insert frÄn en 007 i din, om den sitter bra sÄ borde det ju finnas en uppsjö av inserts om man vill testa att fÄ nytt liv i en tonfisk?

Just d! Gillar nog den svarta lite mer Àn den jag fick hem idag faktiskt. Du har ju insert frÄn en 007 i din, om den sitter bra sÄ borde det ju finnas en uppsjö av inserts om man vill testa att fÄ nytt liv i en tonfisk?

Jag sitter och dividerar med mig sjÀlv om det Àr vÀrt 3 tusen riksdaler att bestÀlla en bezel med insert för en SBBN015. Hutlösa pengar men jag vill ha en "riktig" bezel! :banghead:

Man ser inte klok ut, that's for sure :)
Eller hur, jag har passat pÄ att testa nÄgra fÄ gÄnger nÀr jag Àr ensam hemma. Framför spegeln hjÀlper men inte tillrÀckligt. Frestar ibland att be frugan om hjÀlp men dÄ kanske hon förstÄr vilken nörd man Àr och dÄ Àr det kört!

Tillbaka
Topp