• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

ND limits texten göms men jag tycker det funkar ok ÀndÄ.
1000004902.jpg
1000004903.jpg
Underbar fÀrg, har liknande pÄ min Monaco.
Sticker ut...

Jul och nyÄrspackar efter magsjuka, lagat bandet till tonfisken iallafall, med superlim.
1000003208.jpg
Fan vilken klocka det Àr, Ängrar mig ibland att jag sÄlde den (antar att det Àr exemplaret med oÀndlig batteritid som har bytt Àgare mÄnga gÄnger hÀr pÄ forumet)

FÄr se nÀr nÄgonting jÀmförbar dyker upp pÄ k&s. Golden tuna reissuen t ex hade varit kul :)

Fan vilken klocka det Àr, Ängrar mig ibland att jag sÄlde den (antar att det Àr exemplaret med oÀndlig batteritid som har bytt Àgare mÄnga gÄnger hÀr pÄ forumet)

FÄr se nÀr nÄgonting jÀmförbar dyker upp pÄ k&s. Golden tuna reissuen t ex hade varit kul :)
Ser ut som det Àr bytt mitten 2021, skalan börjar pÄ 19. SÄ hÄller det 5+ Är borde det vÀl bli nÄngÄng efter mitten 2026.
Det Àr kanske flera som syns hÀr dÄ och dÄ?
@sand3rs kanske vet mer?

Ser ut som det Àr bytt mitten 2021, skalan börjar pÄ 19. SÄ hÄller det 5+ Är borde det vÀl bli nÄngÄng efter mitten 2026.
Det Àr kanske flera som syns hÀr dÄ och dÄ?
@sand3rs kanske vet mer?
SĂ„ det Ă€r inte samma exemplar som jag sĂ„lde tillbaka till @TheSpeedyShutter ? 🧐 Om jag minns rĂ€tt hade den inte fĂ„tt batteribyte sen innan han importerade den till Sverige.

Antog bara att det var samma ex, kan vÀl inte vara jÀttemÄnga som gÄr rund hÀr

SĂ„ det Ă€r inte samma exemplar som jag sĂ„lde tillbaka till @TheSpeedyShutter ? 🧐 Om jag minns rĂ€tt hade den inte fĂ„tt batteribyte sen innan han importerade den till Sverige.

Antog bara att det var samma ex, kan vÀl inte vara jÀttemÄnga som gÄr rund hÀr
Jo det Ă€r samma klocka som jag "importerade" frĂ„n Spanien sommaren 2022. Hade dock ingen aning om att skalan pĂ„ baksidan anvĂ€nds för att markera batteribyten, men det lĂ„ter ju mycket rimligt nu nĂ€r jag hör det. Det Ă€r onekligen en liten prick vid 21 ish. SĂ„ dĂ„ var det vĂ€l isĂ„fall tur att alla vi som haft den innan sket i att byta batteriet 😂 Killen jag köpte den av pratade inte ett ord engelska och jag pratar ingen spanska, sĂ„ det var en ren Google translate-affĂ€r pĂ„ C24 haha. Absolut den mest tveksamma affĂ€ren jag gjort, men mycket glad att det löste sig! Skulle absolut övervĂ€ga att köpa tillbaka den en fjĂ€rde gĂ„ng 😂

Tillbaka
Topp