Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mkt bra! VĂ€lkommen!Stolt ny medlem i klubben
Snyggt! VÀlkommen in i vÀrmen!Stolt ny medlem i klubben
Nej, inte jag iaf, men Ă€r bra sugen...Ăr det ingen som har vevat in den nya 300m tunan?
Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko âaldrigâ slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..Nej, inte jag iaf, men Ă€r bra sugen...
Jag ser det som en ny design med inspiration frĂ„n den gamla, men kĂ€nner inte sjĂ€lv att det mĂ„ste vara en homage eller exakt Ă„terutgĂ„va. Designvalen handlar mer om tycke och smak Ă€n rĂ€tt eller fel.Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko âaldrigâ slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..
SjÀlvklart! Jag bryr mig inte om hur den ursprungligen sÄg ut, utan tycker bara att det Àr snyggare med borstat stÄl Àn alu och gillar nÀr kvartstimmarna Àr markerade.Jag ser det som en ny design med inspiration frÄn den gamla, men kÀnner inte sjÀlv att det mÄste vara en homage eller exakt ÄterutgÄva. Designvalen handlar mer om tycke och smak Àn rÀtt eller fel.
Kvartztrippel! (Sorry att jag smutsar ner trÄden ed 33 % o-tonfisk. Men ganska köttig Àr den ÀndÄ.)
Sitter riktigt bra pÄ dig mÄste jag sÀga. Visst Àr den 48?Stolt ny medlem i klubben
Tack. Den Àr runt 48-49 tror jag men bÀrs mycket mindre, typ som en turtle.Sitter riktigt bra pÄ dig mÄste jag sÀga. Visst Àr den 48?
LĂ„ter som de var snubblande nĂ€ra med SBBN015Samma. Och kluven. Det Ă€r vĂ€l fan att Seiko âaldrigâ slĂ€pper nĂ„got som Ă€r helt perfekt! Nu fixade dom den horribla muspekar visaren, men översĂ„g indexmarkeringarna, och var det sĂ„ svĂ„rt att trycka dit lite crop circles runt index pĂ„ 3, 6, 9, 12? Kanske borstade visare? Va? Fan..
Passar bra till Röde Stens fikat.Idag testar vi grÄtt
Gillart!Idag testar vi grÄtt
Haha! Vad har du för klocka pÄ dig idag sÄ kanske vi hittar varandraPassar bra till Röde Stens fikat.
2 late. Klock/band-kombon skrek dock WIS sÄ tÀnkte att du kanske postat kombon hÀr.Haha! Vad har du för klocka pÄ dig idag sÄ kanske vi hittar varandra
Aja, till nÀsta gÄng dÄ2 late. Klock/band-kombon skrek dock WIS sÄ tÀnkte att du kanske postat kombon hÀr.
Mycket bra kombo!
tyckte bandet va en kul kombo
Den Àr riktigt toolig! Jag siktar pÄ en ninja sÄ min finns till saluMycket bra kombo!
Kan sakna min 007 ibland... Skulle nog behöva en tonfisk igen
Det kan vara nÄgot Är till Sjukt bra batteritid pÄ dom.Finns det nÄgon konsensus kring hur lÀnge batteriet i 1000 m hÄller? Verkar var en bit mer Àn 5 Är?