Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FrÄn vilket Är? Letar 1979 ish..7549-7010
Nu kom du med i nya poddavsnittet.Haha! Vad har du för klocka pÄ dig idag sÄ kanske vi hittar varandra
Kul! Var lyssnar jag pÄ den?Nu kom du med i nya poddavsnittet.
Tunan, en av lyckorna i livet. Mycket bra!7549-7010
à h en granne! Du fick med min bÄt pÄ bildStolt ny medlem i klubben
Vad roligt!. Bor du ocksÄ pÄ monsungatan?à h en granne! Du fick med min bÄt pÄ bild
Ajjemen LĂ€ngst ned mot ĂlvsborgsbronVad roligt!. Bor du ocksĂ„ pĂ„ monsungatan?
TackBlev riktigt snyggt, vart fan fÄr man tag i MM-gummi?
Oj, missat din frÄgaHar ett liten lÄgkonjunkturs-tuna pÄ vÀg hem och undrar lite kring shrouden. Jag fÄr med en shroud frÄn yobokies som jag tÀnkte byta till men har lÀst att det kan vara klurigt pga att dom sitter som f*n. Brukar ni vÀrma först? Vet nÄgon vart man köper ny skruv om det skiter sig? Tack för tips!
LÄter bra! FÄr Äka o köpa ett bitsset om jag inte har nÄgot som passar perfekt. Tack för info!Oj, missat din frÄga
Jag har personligen inte haft nÄgra problem att fÄ loss skruvarna pÄ mina Tuna. Se till att du har rÀtt verktyg och hÄll tryck sÄ du inte slinter. Har en kÀlla med skruv om det skiter sig
Dagens: Sbbn007
LÄter bra! FÄr Äka o köpa ett bitsset om jag inte har nÄgot som passar perfekt. Tack för info!