Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den första pÄ forumet?
Dassig bild men tomten kom tidigt iÄr. SÄ nu Àr man Àntligen tonfiskÀgare! Lycka till att fÄ av denna frÄn armen!
Inte sett nÄgon av dom nya trots sökningar sÄ tror det ja!Den första pÄ forumet?
Snyggt! Ăr det SBBN045?
Dassig bild men tomten kom tidigt iÄr. SÄ nu Àr man Àntligen tonfiskÀgare! Lycka till att fÄ av denna frÄn armen!
Ja visst Ă€r den! Det stĂ€mmer bra!Snyggt! Ăr det SBBN045?
Wow. Har bara haft sporadisk koll pÄ Seiko de senaste mÄnaderna, sÄ det hÀr var nytt för mig. Det Àr alltsÄ en ny 300m Tuna med de gamla hederliga (snyggaste) visarna? Hur bra som helst!
InstÀmmer 100% angÄende visarna.Wow. Har bara haft sporadisk koll pÄ Seiko de senaste mÄnaderna, sÄ det hÀr var nytt för mig. Det Àr alltsÄ en ny 300m Tuna med de gamla hederliga (snyggaste) visarna? Hur bra som helst!
Trodde det var en SBBN015 för ett ögonblick.
Japp det stÀmmer gött. Tavlan Àr inte samma heller och marinemaster ersatt med prospexloggan. Var pÄ jakt efter en 033 innan men nu nÀr denna sitter pÄ armen sÄ kÀnns det helrÀttWow. Har bara haft sporadisk koll pÄ Seiko de senaste mÄnaderna, sÄ det hÀr var nytt för mig. Det Àr alltsÄ en ny 300m Tuna med de gamla hederliga (snyggaste) visarna? Hur bra som helst!
Trodde det var en SBBN015 för ett ögonblick.
inte sugen pÄ att sÀlja?God Jul tuna lovers!
Nej tyvÀrr, den Àr en favorit.inte sugen pÄ att sÀlja?
Dags att rocka SBBN045 pÄ nato och den kÀnns redan smidigare Àn pÄ det bulkiga originalgummit. Ska skÀra loss den undre flÀrpen sÄ blir det nog Ànnu bÀttre.
NÄgon som har tips pÄ ett lite smidigare gummi? Gummi Àr ju ÀndÄ bÀst nÀr det Àr dags att blöta ner sig mer frekvent
Bonettgummit ser verkligen intressant ut. Slipper ju keeper och dubbellager vid spÀnnet. Bra tips, tack sÄ mycketDet hÀr Bonettogummit sitter som en smÀck...
SÄ finns ju Àven Gummi-Nato, om jag minns rÀtt sÄ Àr Àven detta ett Bonetto Cinturini.
En annan favorit Àr förstÄs Isofrane: