• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Röd dag, rött band.
20230108_114752.JPG
 

Fritz

Omega
Varit sugen pÄ en Tuna ett bra tag. Visste inte riktigt vilken modell/storlek jag skulle börja med! Hade lite tur att hitta en ny Solar Padi. Ja allt stÀmmer som man lÀsa om Tuna, man blir liksom fast. Har nu börjat leta efter en SBBN043 och en SNE577.
En roligt grej var att jag nÀr jag första gÄngen laddade Padi`n under starkt ljus sÄ lös Lumen nÀstan inte alls. Andra gÄngen sÄ lös visarna lite bÀttre och tredje gÄngen kom lumen i bezeln igÄng. Sen lös den hela natten igenom (japp, jag gick upp flera gÄnger bara för att titta). Som sagt det Àr nÄgot speciellt med dessa klockor. Tjejens kommentarer pÄ detta nattliga beteende passar sig inte i detta forum;)
Var idag inne i en Seiko butik och frÄgade om jag kunde fÄ köpa nÄgra av deras Prospex klockstÀll och annat Seiko roligt? ButiksbitrÀdet sa dÄ, Ähnej Àr du en sÄn dÀr klocktok JAG fÄr bara sÀlja klockorna, inte inredningen!
Ville bara med detta skriva nÄgra rader om en klocknörds vardag.
t1.jpg t2.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Gör ett försök hÀr med.

UpptĂ€ckte för en stund sedan att jag tappat ena skruven till min Shroud pĂ„ SBBN013 đŸ„ș

NÄgon som vet var man lÀtt kan fÄ tag pÄ en? Eller det Àr KlockmÀster Globen som gÀller?
IMG_20230215_183853.jpg
 
Topp