Japp verkligen, blev riktigt najsBra matchning mellan lume och armband!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Japp verkligen, blev riktigt najsBra matchning mellan lume och armband!
Dom dÀra Àr sÄ jÀkla snygga!
Japp prospexloggan klarar jag mig utanDom dÀra Àr sÄ jÀkla snygga!
Den tavlan Àr dessutom bÀst
Köpte en 031 för nÄgra Är sedan pÄ Bic camera vid shinjuku stationen i TokyoJapp prospexloggan klarar jag mig utan
Gillar MARINEMASTER pÄ tavlan
031 Àr fin med, tror man blir van vid allt man har och alltid finns de nÄt man vill ha istÀllet för de man harKöpte en 031 för nÄgra Är sedan pÄ Bic camera vid shinjuku stationen i Tokyo
Gillar den skarpt fast ibland funderar man pÄ om man inte skulle köpt en 33a istÀllet
Finns vÀl en SBBN027 med gul vridring, och en Monster med gul tavla, men vill du ha en gul tonfisk blir det nog till att modda!Hej! Har letat efter en med gul urtavla, Àr det nÄgon som vet modellnamn om det finns?
Tack. Kollar upp dessa.Finns vÀl en SBBN027 med gul vridring, och en Monster med gul tavla, men vill du ha en gul tonfisk blir det nog till att modda!
Bra köpĂr sĂ„ sjukt nöjd med min ânyaâ frĂ„n -79
Tack sÄ mycket sjÀlv PÄ dina bilder ser man hur fin den verkligen ÀrMycket glad att ha denna tillbaka pÄ handleden! Tack @KlockTotte! Nu tar vi semester och pÄbörjar Ànnu en smekmÄnad! Precis som förra sommaren