• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

Jag Àr nykÀr! Vilken underbar blÄton :)
IMG_4012.JPG

Ja, samma hÀr, har ÀndÄ haft min sedan november. LÀngsta smekmÄnaden jag haft med en klocka tror jag. KÀnns som att den skiftande blÄ fÀrgen bidrar mycket till det.

Grym! Min SBDX001 och jag Àr ff pÄ smekmÄnad sedan Januari i Är. FÄr se om den hÀr tar mig pÄ samma resa. Initialt sÄ kÀnns det sÄ.

_Sjukt_ repigt originalglas pÄ min Tuna. Vad sÀger sensei, behÄlla pga originalglas eller byta?

IMG_0353.JPG

Det har vÀl sin charm men den kommer ju "poppa" rÀtt markant med ett nytt. Sen Àr det ju bara att behÄlla originalet.

Kommer sjĂ€lv bekanta mig med en tonfisk ĂĄ la 7549-7010 nĂ€sta vecka eller sĂ„. Även den med rĂ€tt sargat glas, men kommer behĂ„lla den ett tag dĂ„ det "passar" rĂ€tt bra för dessa. Nytt fĂ„r det bli nĂ€r jag ska sĂ€tta in nya packningar.

Dags för lite nytt blod till den hÀr gemenskapen dÄ. HÀmtade ut en 7549-7010 idag vilket Àr den första tonfisken för mig. Under den hÀrjade utsidan gömmer sig en nÀra perfekt tavla/visare. Glas och packningar ska införskaffas nÄgon gÄng framöver men för stunden fÄr den se ut som den gör.

IMG_8506.JPG

Tillbaka
Topp