Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja, samma hÀr, har ÀndÄ haft min sedan november. LÀngsta smekmÄnaden jag haft med en klocka tror jag. KÀnns som att den skiftande blÄ fÀrgen bidrar mycket till det.Jag Àr nykÀr! Vilken underbar blÄton
Ja, samma hÀr, har ÀndÄ haft min sedan november. LÀngsta smekmÄnaden jag haft med en klocka tror jag. KÀnns som att den skiftande blÄ fÀrgen bidrar mycket till det.
SBBN037 pÄ rött gumminato idag, mums! (ping @ollkli)
Wafflestrap frÄn uncleseiko pÄ tonfisken idag. Hemma med sjukt barn som sover mycket sÄ det har getts tid till att prova flera kombinationer av klockor/band. Fastnade för denna, kommer bli bra till sommarens bad.
Den har ju glidit in pÄ k&s. Vad blir det nu, efter denna?RessÀllskapet frÄn dagen ledningsgruppsmöte
En Omega SMPc, en SKX011 och ett par nya drivaxlar och slicks till min Dodge CoronetDen har ju glidit in pÄ k&s. Vad blir det nu, efter denna?
Den ska rÀcka till mycketEn Omega SMPc, en SKX011 och ett par nya drivaxlar och slicks till min Dodge Coronet
Enligt jÀkla tur att man fÄr tillbaka pÄ skattenDen ska rÀcka till mycket
_Sjukt_ repigt originalglas pÄ min Tuna. Vad sÀger sensei, behÄlla pga originalglas eller byta?
Jag skulle byta, ser inte nÄgon sÀrskild charm i patinerade glas utan tycker nÀstan att det Àr att betrakta som en slitdel!_Sjukt_ repigt originalglas pÄ min Tuna. Vad sÀger sensei, behÄlla pga originalglas eller byta?
Jag ska bÀttra mig, lovar!Roddar ju den hÀr trÄden sjÀlv igen...
Ninja...