leiden
Silver
Att det handlar om moms och tull Àr vÀl en inte alltför vild gissningVad hÀnde dÀr? Det Àr den delen i hela upplÀgget jag inte gillar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Att det handlar om moms och tull Àr vÀl en inte alltför vild gissningVad hÀnde dÀr? Det Àr den delen i hela upplÀgget jag inte gillar
Enligt Postnord sÄ försökte man dela ut paketet kl 07.13 i fredags men ingen var hemma. Samtidigt sÄ ska man ha lagt en avi i min brevlÄda för att jag skulle ha möjligheten att hÀmta ut den pÄ nÀrmaste utlÀmningsstÀlle. Inget av detta stÀmmer. Detta har inneburit att jag varit tvungen att vÀnta pÄ pÄminnelseavin men det som gjorde mig helt vansinnig var att Postnord plockade bort spÄrbarheten. NÀr jag inte "var hemma" sÄ övergick paketen till att bli ett brev av nÄgon anledning. Ett brev utan spÄrbarhet, sÄ jag har i över en vecka inte vetat ett dugg. Inte kunnat fÄ nÄgon information. Postnord visste inte ens vilket mitt nÀrmaste utlÀmningsstÀlle var!?Vad hÀnde dÀr? Det Àr den delen i hela upplÀgget jag inte gillar
Surt! Den "servicen" vill man ju helst undvika att utsÀttas för Skönt att det kom till rÀtta i alla fall sÄ de inte hade tappat bort det ocksÄ...Enligt Postnord sÄ försökte man dela ut paketet kl 07.13 i fredags men ingen var hemma. Samtidigt sÄ ska man ha lagt en avi i min brevlÄda för att jag skulle ha möjligheten att hÀmta ut den pÄ nÀrmaste utlÀmningsstÀlle. Inget av detta stÀmmer. Detta har inneburit att jag varit tvungen att vÀnta pÄ pÄminnelseavin men det som gjorde mig helt vansinnig var att Postnord plockade bort spÄrbarheten. NÀr jag inte "var hemma" sÄ övergick paketen till att bli ett brev av nÄgon anledning. Ett brev utan spÄrbarhet, sÄ jag har i över en vecka inte vetat ett dugg. Inte kunnat fÄ nÄgon information. Postnord visste inte ens vilket mitt nÀrmaste utlÀmningsstÀlle var!?
Ingen rolig upplevelse
Jo det vet jag, men det var nog inte det som var problemet. Men tack för att du googlade detAtt det handlar om moms och tull Àr vÀl en inte alltför vild gissning
HÀnde nÄgot liknande med en annan grej jag bestÀllde, spÄrlöst borta under en vecka. Ringde postnord, ups, usps, samt leverantören. Leverantören skickade en ny pryl, sÄ nÀr jag kom hem en dag sÄ lÄg dÀr en avi, sprang o hÀmtade ut den, tvÄ dagar senare sÄ lÄg det en ny avi, fick ju ocksÄ hÀmtas ut. Kontaktade leverantören igen, förklarade lÀget, behÄll den extra sa de. Nu gÀllde det en ficklampa, men den var inte gratis.Enligt Postnord sÄ försökte man dela ut paketet kl 07.13 i fredags men ingen var hemma. Samtidigt sÄ ska man ha lagt en avi i min brevlÄda för att jag skulle ha möjligheten att hÀmta ut den pÄ nÀrmaste utlÀmningsstÀlle. Inget av detta stÀmmer. Detta har inneburit att jag varit tvungen att vÀnta pÄ pÄminnelseavin men det som gjorde mig helt vansinnig var att Postnord plockade bort spÄrbarheten. NÀr jag inte "var hemma" sÄ övergick paketen till att bli ett brev av nÄgon anledning. Ett brev utan spÄrbarhet, sÄ jag har i över en vecka inte vetat ett dugg. Inte kunnat fÄ nÄgon information. Postnord visste inte ens vilket mitt nÀrmaste utlÀmningsstÀlle var!?
Ingen rolig upplevelse
Klassiker! NĂ€r jag bodde i radhus för nĂ„gra Ă„r sedan hĂ€nde det ganska ofta att jag fick hĂ€mta ut pĂ„ utlĂ€mningsstĂ€lle istĂ€llet för att fĂ„ det levererat hem. Postnord hade inte ens försökt köra ut det, utan markerat det som omöjligt pga "portkod" ⊠Dessutom vĂ€ntade de gĂ€rna nĂ„gra extra dagar med att avisera förĂ€ndringen âŠEnligt Postnord sĂ„ försökte man dela ut paketet kl 07.13 i fredags men ingen var hemma. Samtidigt sĂ„ ska man ha lagt en avi i min brevlĂ„da för att jag skulle ha möjligheten att hĂ€mta ut den pĂ„ nĂ€rmaste utlĂ€mningsstĂ€lle. Inget av detta stĂ€mmer. Detta har inneburit att jag varit tvungen att vĂ€nta pĂ„ pĂ„minnelseavin men det som gjorde mig helt vansinnig var att Postnord plockade bort spĂ„rbarheten. NĂ€r jag inte "var hemma" sĂ„ övergick paketen till att bli ett brev av nĂ„gon anledning. Ett brev utan spĂ„rbarhet, sĂ„ jag har i över en vecka inte vetat ett dugg. Inte kunnat fĂ„ nĂ„gon information. Postnord visste inte ens vilket mitt nĂ€rmaste utlĂ€mningsstĂ€lle var!?
Ingen rolig upplevelse
Det jag inte förstĂ„r Ă€r att leverantören köpt en spĂ„rbar tjĂ€nst men helt plötsligt Ă€r det inte spĂ„rbart lĂ€ngre pga Postnord gjort paketet till ett brev. Varför tar man inte ansvar för hela kedjan som kunden betalt för? Problemet Ă€r dock lösbart, brevet har ett kolli-id men man kopplar inte det med paketets. Postnord verkade inte heller intresserade av att lösa det!? Man verkar inte ens försöka göra ett bra jobbKlassiker! NĂ€r jag bodde i radhus för nĂ„gra Ă„r sedan hĂ€nde det ganska ofta att jag fick hĂ€mta ut pĂ„ utlĂ€mningsstĂ€lle istĂ€llet för att fĂ„ det levererat hem. Postnord hade inte ens försökt köra ut det, utan markerat det som omöjligt pga "portkod" ⊠Dessutom vĂ€ntade de gĂ€rna nĂ„gra extra dagar med att avisera förĂ€ndringen âŠ
Jag köpte den av Watchhubs i Hongkong. Tog en vecka innan de skickade men klockan men de svarade snÀllt nÀr jag mejlade dem. Mardrömmen dÀremot var Postnords hantering
Det jag inte förstÄr Àr att leverantören köpt en spÄrbar tjÀnst men helt plötsligt Àr det inte spÄrbart lÀngre pga Postnord gjort paketet till ett brev. Varför tar man inte ansvar för hela kedjan som kunden betalt för? Problemet Àr dock lösbart, brevet har ett kolli-id men man kopplar inte det med paketets. Postnord verkade inte heller intresserade av att lösa det!? Man verkar inte ens försöka göra ett bra jobb
Japp, köpte den via Tradera och mÄste sÀga att Watchhubs skötte sig utmÀrktKöpte du via Tradera?
Det dÀr har hÀnt mig med. FÄtt försÀkrade försÀndelser skickade till mig frÄn utlandet som sen Postnord registrerar fel nÀr försÀndelsen ankommer Sverige och som sen blir ett brev som inte gÄr att spÄra. Helt sinnessjukt.
Störtskön kombo!Slut pÄ det Àngsliga bandbytandet, nu har jag hittat rÀtt!
Hadley Roma cordura med korrekt spÀnne. Fatbars funkar om man bara tar i lite...
Looking good! Kan man fÄ besvÀra om ett vristskott?Slut pÄ det Àngsliga bandbytandet, nu har jag hittat rÀtt!
Hadley Roma cordura med korrekt spÀnne. Fatbars funkar om man bara tar i lite...
Ăs pĂ„! Den Ă€r ju grym den dĂ€r!Sista bilden pĂ„ SBBN035, nu pĂ„ svart mesh, lovar att inte terrorisera er mer idag
Grönt och svart passar nĂ€stan alltid bra tillsammansĂs pĂ„! Den Ă€r ju grym den dĂ€r!
Undra hur det skulle se ut med grönt zulu med pvd?
Var snyggare pÄ Hadley RomaSista bilden pÄ SBBN035, nu pÄ svart mesh, lovar att inte terrorisera er mer idag
Jo men mesh Àr skönare, har inte hunnit fÄ Hadley't mjukt ÀnnuVar snyggare pÄ Hadley Roma
Kass bild men sĂ„hĂ€r!Ăs pĂ„! Den Ă€r ju grym den dĂ€r!
Undra hur det skulle se ut med grönt zulu med pvd?
Ett stort grattisSĂ„ dĂ„ kom den Ă€ntligen, SBBN031, frĂ„n Seiya. Riktigt nöjd, första quartzaren, jag Ă€r egentligen automatare, men den Ă€r grym, en helt annan kĂ€nsla Ă€n baby tunan, skx:en. Men hur i h-vete fĂ„r man in de smĂ„ packningarna i centrumlĂ€nken igen efter lĂ€nkförkortning, slutade med besök hos en urmakare. Ăven PostNord har funkat klanderfritt, alltsomallt tog det en vecka frĂ„n Japan
Ska posta fler bilder mes bÀttre ljus en annan dag
Försökte fotografera klockan med grönt nato men fick inte heller fram den gröna fÀrgen pÄ bildenKass bild men sÄhÀr!
StenhÄrd kombo.
Den hÀr bilden Àr dock frÄn arkiven sÄ den Àr inte nytagen, tror det var ett lumeshot jag försökte mig pÄ sÄ bandet var inte i fokusFörsökte fotografera klockan med grönt nato men fick inte heller fram den gröna fÀrgen pÄ bilden
Ljuset Àr kasst efter typ 16, dock Àr det en snygg klocka
Min bild som jag tog innan liknande din (förutom lummen dÄ)Den hÀr bilden Àr dock frÄn arkiven sÄ den Àr inte nytagen, tror det var ett lumeshot jag försökte mig pÄ sÄ bandet var inte i fokus
Monterade ett Hadley pÄ alpinisten idag, var riktigt styvt och obekvÀmt till en början men mjukade upp det lite genom att böja pÄ det. Nu efter nÄn timme sÄ sitter det riktigt bra SÄ ge det en chans!Jo men mesh Àr skönare, har inte hunnit fÄ Hadley't mjukt Ànnu
Absolut, hÀr var det snusdosa pÄ gibbonarm!Looking good! Kan man fÄ besvÀra om ett vristskott?
Tjusigt!Absolut, hÀr var det snusdosa pÄ gibbonarm!
Haha, jag fattar vad du menar. Snyggt!Absolut, hÀr var det snusdosa pÄ gibbonarm!
Fulsnyggt Àr den bÀsta sortens snyggt!Haha, jag fattar vad du menar. Snyggt!