Vegaman
Basic
Jo, typ. Men den "riktiga Baby" Tuna var vÀl dock mindre till storleken nÀr den kom ut jÀmfört med Tuna, dÀrav namnet?Jo. Annars gÄr dom vÀl under "baby tuna"
Jag har sett enorma 200m "tunor" numera.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jo, typ. Men den "riktiga Baby" Tuna var vÀl dock mindre till storleken nÀr den kom ut jÀmfört med Tuna, dÀrav namnet?Jo. Annars gÄr dom vÀl under "baby tuna"
Jag förstĂ„r dig, det Ă€r en helt underbar klocka! Ăr nog inte redo att slĂ€ppa den tyvĂ€rr... Möjligtvis om du har nĂ„got smarrigt att byta med. PM isf.Jag vill ha tillbaka den... Vad vill du ha för den? Saknar den dagligen
Köp min istÀllet.Jag vill ha tillbaka den... Vad vill du ha för den? Saknar den dagligen
En sbbn017 stÄr pÄ min önskelista, jÀdrans frÀsig klocka. Grattis till nyförvÀrvetNyförvÀrv i form av en SBBN017 pÄ armen idag Haft bÄde 7549-7010 och SBBN007 tidigare men det Àr nÄt med Marinemaster-texten pÄ tavlan pÄ denna som Àr lite extra magiskt... suktar dock efter en 1000m automat...
Man tackarEn sbbn017 stÄr pÄ min önskelista, jÀdrans frÀsig klocka. Grattis till nyförvÀrvet
Dristar mig till att förpesta trÄden med en nÀstan-dubbelpost
Idag bÀrs tonfisken pÄ Yobokies Bead-of-rice, har inte bestÀmt mig för om jag gillar stuket eller inte men visst Àr lÀnken oerhört bekvÀm Minus i min bok Àr att den kÀnns lite för blingig för en tungdykare som denna samt att den saknar dykförlÀngning vilket kan anses vara ett principiellt problem...
Ett plus Àr att den som sagt Àr vÀldigt bekvÀm, ger jubilée-vibbar fast med premiumkÀnsla samt att den skÀnker viss vintagefeeling
SĂ„ sant!
Tonfisk pÄ ris Àr ju klockrent, jag ger tummen upp!
Ăr rĂ€tt sĂ€ker pĂ„ att ni begĂ„r nĂ„gon form av kollektivt lagbrott som lĂ„ter en sĂ„ vass tuna ligga osĂ„ldKan inte nĂ„gon köpa @xBjörne's guldfisk? Vill inte se den till salu lĂ€ngre
Ăg, inget Ă€r osĂ€ljbart, handlar bara om att KS K&S suger. SĂ€lj under sommaren eller nĂ„gon annanstans nĂ€r du tröttnar.Jaha, dĂ„ har man dragit pĂ„ sig en Tuna igen. Varför? Har ju varit osĂ€ljbart senaste tiden har det visat sig
Jaha, dÄ har man dragit pÄ sig en Tuna igen. Varför? Har ju varit osÀljbart senaste tiden har det visat sig
Vad bidde det dÄ?
En som jag TROR att ingen hÀr pÄ forumet haft Àn.
DÄ finns det inte sÄ mÄnga att vÀlja pÄ.En som jag TROR att ingen hÀr pÄ forumet haft Àn.
DÄ finns det inte sÄ mÄnga att vÀlja pÄ.