Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TÀnkte precis detsamma. Flera roliga modeller dessutom, obegripligt att de inte försvinner direkt sÄ hÀr i semestertider!RÄder tonfiskfeber pÄ K&S nu!
Minst 5st till salu.
TÀnkte precis detsamma. Flera roliga modeller dessutom, obegripligt att de inte försvinner direkt sÄ hÀr i semestertider!
Perfekt inför badsemestern ju! Bara att köpa alla sÄ har man en gedigen samling direkt.Skönt att se att SBBN037 till slut sÄldes. Alldeles för billigt. Och nu dök det upp ytterligare en SBBN017! Crazy times!
Perfekt inför badsemestern ju! Bara att köpa alla sÄ har man en gedigen samling direkt.
En kort tid pÄ tronen Àr bÀttre Àn ingen tid pÄ tronen.Ja @xHenke var ju pÄ god vÀg! Hade riktigt bra potential att bli forumets Tonfisk-kung dÀr ett tag
Been there, done that, got the T-shirt
SkÀmt Äsido, Àr störtförtjust i tonfiskarna och hade gÀrna behÄllt allihop men SBGX117 kom i mellan!
Ăr fortfarande lite besviken pĂ„ dig...Bra klocka! Trodde det var SLA017 för hela slanten nu. Men det Ă€r klart, men behöver ju en bra quartzdykare ocksĂ„!
Ăr fortfarande lite besviken pĂ„ dig...
Jag har ju redan sett den sÄ jag vet vad som vÀntar. Med det sagt kanske jag inte behÄller den resten av livet, jag gör ju sÀllan det.Hahaha, det kan du fortsÀtta att vara! Jag tror fortfarande att det Àr klockan ni kommer bli besvikna pÄ Àven om jag hoppas innerligt att jag har fel.
Jag har ju redan sett den sÄ jag vet vad som vÀntar. Med det sagt kanske jag inte behÄller den resten av livet, jag gör ju sÀllan det.
Hehe, jag gillar den faktiskt! Det enda jag saknar Àr applicerad SEIKO-logotyp.FörstÄr att du mÄste hÄlla hypen vid liv
Din Golden Tuna Àr ocksÄ riktigt fin!Antar att ni bara har svÄrt att vÀlja och det Àr dÀrför mina tonfiskar inte Àr sÄlda Ànnu
Jag rekommenderar varmt SBBN025 1000M om man av nÄgon anledning bara vill köpa 1/3. Riktigt bra klocka med vass finish, ett stort steg upp frÄn 300 meters modellerna.
Tonfiskarna hÄller garanterat för mer Àn vad du sjÀlv gör, mycket roligare klocka Àn Inoxen ocksÄ sÄ det Àr klart att du ska ha en tonfisk!UrsÀkta en oinvigd. GÄr och funderar över nÀsta "tÄl-det-mesta-klocka". TÀnkte att jag skulle ha en Inox men sÄ fick jag plötsligt upp ögonen för tonfisken. Vad sÀger ni lÀrda, hÄller tonfisken samma hÄllbarhet som inoxen? Har provat inoxen och tycker att den vÀger lÀtt pÄ armen, har dock inget emot att en klocka vÀger. Tacksam för svar.
Jag fÄr försöka komma ivÀg Ä klÀmma pÄ en nÄgon gÄng. Har en Tag hemma som ska ut pÄ köp och sÀlj snart, kan bli sÄ att den ersÀtts med en Tuna ... sÄg ett intressant objekt pÄ k&s nyss ...Tonfiskarna hÄller garanterat för mer Àn vad du sjÀlv gör, mycket roligare klocka Àn Inoxen ocksÄ sÄ det Àr klart att du ska ha en tonfisk!
UrsÀkta en oinvigd. GÄr och funderar över nÀsta "tÄl-det-mesta-klocka". TÀnkte att jag skulle ha en Inox men sÄ fick jag plötsligt upp ögonen för tonfisken. Vad sÀger ni lÀrda, hÄller tonfisken samma hÄllbarhet som inoxen? Har provat inoxen och tycker att den vÀger lÀtt pÄ armen, har dock inget emot att en klocka vÀger. Tacksam för svar.
Tackar för input, en 300m i stÄl kanske kan vara en bra instegsmodell?
Jag har en Inox Carbon och en SBBN029, utan att tveka sÄ föredrar jag tonfisken. Fördelen med tonfiskarna Àr att det finns rÀtt mÄnga att vÀlja pÄ. Ta de @xHenke har ute exempelvis.
300m, stÄl
1000m, titan, tritium, hardlex.
1000m, titan, nya Lumibrite, safirglas.
1000m Àr nÄgot större men lÀttare dÄ de har titanboett, vilken modell du Àn vÀljer sÄ kommer du bli nöjd med finish mm.
Absolut!Tackar för input, en 300m i stÄl kanske kan vara en bra instegsmodell?
Tackar, intressant lÀsning med effekten att begÀret ökade.Absolut!
SBBN015 & SBBN017 Àr förra versionen sÄ du vet det. Nuvarande 300m heter SBBN031 i svart, SBBN037 i blÄtt och SBBN035 i helsvart.
HÀr har du en jÀmförelse mellan de tvÄ generationerna:
https://klocksnack.se/threads/recension-seiko-sbbn031.47011/
SBBN037 va? VĂ€lkommen i klubben!New in!
Jajamensan! Man tackarSBBN037 va? VĂ€lkommen i klubben!
Min hÀlsar, frÄn tidigare idag nÀr det var Rocket O'clock!
Stabilt köp! Ett fynd ocksÄ ifall det Àr den som prisbumpades kraftigt pÄ KS.New in!