Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Svarar pÄ mitt eget inlÀgg efter ha lÀst @yonsson recension av sbbn031 att det Àr keramiskt inlÀggNÄgon som vet vad det Àr för material i inlÀgget pÄ vridringen pÄ nyaste generationens 300m? Glas?
Kanske, konversation pÄgÄr..Perfekt lÀge att köpa ett mycket prisvÀrt medlemskap i tonfiskklubben:
https://klocksnack.se/threads/seiko-sbbn015-marinemaster-300-tuna.88989/
Knip den snabbt innan jag köper den och har som reserv till min fantastiska 015
Jag Àr pÄ allvar sugen pÄ att köpa den och ha tvÄ likadana, synd att de aldrig gÄr sönder sÄ att man behöver ha en i reservKanske, konversation pÄgÄr..
Snyggt!Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
Den förtjÀnar dock ett mycket bÀttre ljus för att göra den nÄgon rÀttvisa.
Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
Kul @S.L! VÀlkommen. Detta Àr ju rÀtt trÄd för digNy medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
VÀlkommen hit, riktigt kul!Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
Ăntligen!Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlĂ€nde idag.
Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
@Jaggis Tackar, det underlÀttar ju att man har tillgÄng till bra langare!
@Molle Det hÀr Àr vÀl egentligen rÀtt trÄd för alla men alla har inte insett det Ànnu, insikten om Tonfiskarnas storhet kommer sent för somliga.
@xBjörne Tack! Ja, lite sÄnt finns i lÄdan.
@yonsson Tack! Ja, âDime MDâ Tunan Ă€r lite speciell,
@Bozz Tack! Fin kombo det dÀr, jag har 015 pÄ OEM lÀnken, enda Tunan som jag kör pÄ lÀnk.
Hoppsan! Google sÀger 50 ex och roseguld(?), kul att se hÀr!@Jaggis Tackar, det underlÀttar ju att man har tillgÄng till bra langare!
@Molle Det hÀr Àr vÀl egentligen rÀtt trÄd för alla men alla har inte insett det Ànnu, insikten om Tonfiskarnas storhet kommer sent för somliga.
@Bozz Tack! Fin kombo det dÀr, jag har 015 pÄ OEM lÀnken, enda Tunan som jag kör pÄ lÀnk.
Google har rÀtt Àven om det nu inte handlar om solitt RG utan mer en plÀtering av sort.
En underbar klocka med hög âfeelgoodâ-faktor.
FortsÀtter bekanta mig med SBBN037 idag och den formligen skriker efter sommar och sol(ljus),
Bra bild! Telefonen?
@Jaggis Tackar, det underlÀttar ju att man har tillgÄng till bra langare!
VĂ€lkommen SL!!
Tavlan pÄ den dÀr Àr magisk!
Halloj!! VÀlkommen hit!!!Ny medlem och ny (för mig) Tuna i form av SBBN037 som anlÀnde idag.
Den Àr i mitt tycke den klart snyggaste tonfisken dÀr finns. Har du en bild pÄ baksidan mÄntro?Sbdx005 frÄn 2k kollektionen
ska letaDen Àr i mitt tycke den klart snyggaste tonfisken dÀr finns. Har du en bild pÄ baksidan mÄntro?