• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

DÄ kör vi!
1B7040DE-EC23-4221-9827-0E1D2D3784C9.jpeg

Sjukt snygg klocka. En sÄn skulle man ha;)
Ja, jag menar det.. vet inte vad sÀljaren tÀnkte nÀr han la ut den mitt under Sveriges bÀsta badÄr ;) provtryckte den igÄr (hos en seikoÄterförsÀljare som vart riktigt impad) och har redan hunnit bada tvÄ gÄnger med den. Grym vidvinkel pÄ glaset under vattnet, ska fota lite senare.

Senast Àndrad:
Hej mina vÀnner! Jag har nördat in mig pÄ spring drive samtidigt som jag bara Àlskar min tuna. sbbn017 tror jag det va, osÀker sÄ hÀr pÄ kvÀllskvisten. Jag va lite sugen pÄ en GS dressare eller GS dykare som finklocka med spring drive men upptÀckte att det finns 600 m tunas med spring drive! Dock ej senaste spring drive men typ samma spec. Jag tÀnkte att jag kanske skulle uppgradera min nuvarande tuna och fÄ allt i ett! NÄgon hÀr som har erfarenhet eller egna tankar om en tuna med spring drive? Helst skulle man ju vilja ha jubileumsmodellen med gulddetaljer.

Jag behöver lite tips och rĂ„d frĂ„n de erfarna ombord i tonfisklĂ„dan! Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en SBDX011 och de Ă€r inte helt lĂ€tta att fĂ„ tag pĂ„ enligt min mening. Jag har hittat en privatperson som erbjuder en NOS till ett ok pris men killen finns i Taiwan. Är det ens möjligt att göra en sĂ€ker affĂ€r i detta tillfĂ€lle? Postförskott Ă€r ett mĂ„ste men vad hĂ€nder om jag löser ut klockan och jag Ă€r missnöjd med varan? Har Paypal lösningar som funkar mellan privatpersoner? Jag ska googla mer i Ă€mnet men jag ville gĂ€rna höra med er? Kanske ska jag bara hĂ„lla huvudet kallt och vĂ€nta pĂ„ ett bĂ€ttre erbjudande?

Jag behöver lite tips och rĂ„d frĂ„n de erfarna ombord i tonfisklĂ„dan! Jag Ă€r pĂ„ jakt efter en SBDX011 och de Ă€r inte helt lĂ€tta att fĂ„ tag pĂ„ enligt min mening. Jag har hittat en privatperson som erbjuder en NOS till ett ok pris men killen finns i Taiwan. Är det ens möjligt att göra en sĂ€ker affĂ€r i detta tillfĂ€lle? Postförskott Ă€r ett mĂ„ste men vad hĂ€nder om jag löser ut klockan och jag Ă€r missnöjd med varan? Har Paypal lösningar som funkar mellan privatpersoner? Jag ska googla mer i Ă€mnet men jag ville gĂ€rna höra med er? Kanske ska jag bara hĂ„lla huvudet kallt och vĂ€nta pĂ„ ett bĂ€ttre erbjudande?
Paypal Invoice Àr det absolut bÀsta sÀttet.

P3220226.jpg

HÀr Àr en riktig bild pÄ rosa tunan. Nya tavlan Àr en klar nedgradering, trist med X:et.
Seiko-Prospex-1978-S23626J1.004.jpg

Hade gÀrna sett att de gjorde nÄgot liknande som den nya guld-tunan. Vad tycker ni om denna? Tycker den Àr perfekt, men Àr tveksam om guld-detaljer Àr för mycket för mig. Av 1000m kollar jag just nu pÄ denna och Darthen. BÀsta av tvÄ vÀrldar hade varit ovanstÄende i en darth version.
edit: SÄg nu priserna, 3k respektive 2.4k euro för rosa/guld. Priset för guld-tunan Àr högt, men överkomligt. 3k för den rosa kÀnns som ett skÀmt.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp