Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kör pÄ ett TropicProvar svart zulu, tror jag gillar oliv bÀttre. Har bestÀllt ett gÀng straps till den, bl.a. gumminato. Vad gillar ni bÀst för straps pÄ Tunan?
Gillar gumminato pÄ Tuna. Nu bestÀllde jag ett billigt frÄn cheapest natostraps, sÄg att det finns ett betydligt dyrare Bonetto. Prövar billighetsversionen först.
Vet inte hur CNCs gumminato Àr men jag har ett frÄn Bonetto och det Àr riktigt bra. Rekommenderas!Gillar gumminato pÄ Tuna. Nu bestÀllde jag ett billigt frÄn cheapest natostraps, sÄg att det finns ett betydligt dyrare Bonetto. Prövar billighetsversionen först.
Spammar lite
Var lite orolig för storleken pÄ mina 17cm handleder men funkar över förvÀntan. Detta Àr en sÄndÀr klocka som kÀnns lite sÄdÀr i börjar men den vÀxer hela tiden pÄ en... inte i storlek som tur Àr men ni fattar .
Jag har ca 17cm handled, titta pÄ mina bilder som jag postade hÀromdagen. Funkar bÀttre Àn vad jag troddeUrsÀkt pÄ förhand, sÀkert en upprepad frÄga, men nÄgon hÀr med _tunna_ handleder som har lust att langa lite bilder pÄ sig och sin Tuna?
Grymma bilder!
Med vÀnliga hÀlsningar,
Fresterskan
Min hÀlsar!Icke pensionerade dykare ska ha gummi eller lÀnk tycker jag men det ska ÀndÄ inte badas pÄ ett tag sÄ provade nÄt annat.
Tack!Grymma bilder!
Shit! Du blev med Tuna! Det hade jag missade. Var snÀll och försöka behÄlla den minst till GTGn!Provar svart zulu, tror jag gillar oliv bÀttre. Har bestÀllt ett gÀng straps till den, bl.a. gumminato. Vad gillar ni bÀst för straps pÄ Tunan?
Ja sÄ rÄkade det bli Det kommer jag garanterat att göra!Shit! Du blev med Tuna! Det hade jag missade. Var snÀll och försöka behÄlla den minst till GTGn!
TropicProvar svart zulu, tror jag gillar oliv bÀttre. Har bestÀllt ett gÀng straps till den, bl.a. gumminato. Vad gillar ni bÀst för straps pÄ Tunan?
Kan skicka ett par Seiko fatbars till dig om du villFÄtt hem lite olika band till Tunan. TvÄ gumminaton och ett camo tvÄdelat nato frÄn Cheapest Nato Straps. Tycker alla funkar bra pÄ tonfisken. Gummibanden Àr vÀldigt tunna och följsamma utan att bli för flimsy och klockan kÀnns inte topptung. Canvaset Àr ocksÄ helt ok. Föredrar dessa över zulu.
Behöver nya bandstift men de jag har hemma Àr för tunna. Kan nÄgon tipsa mig om var jag kan hitta Tunaanpassade stift?
SÄ vÀnligt av dig! PMar adressKan skicka ett par Seiko fatbars till dig om du vill
SBBN031 landade hemma i fredags.