SÄ hungrig att jag köpte den utan att veta om jag ens tycker om tonfisk. Jag kanske tycker att det Àr skitÀckligt.TÀnkte behÄlla den men det stod en hungrig klocksnackare i hamnen och vÀntade nÀr jag kom i land med fiskebÄten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ hungrig att jag köpte den utan att veta om jag ens tycker om tonfisk. Jag kanske tycker att det Àr skitÀckligt.TÀnkte behÄlla den men det stod en hungrig klocksnackare i hamnen och vÀntade nÀr jag kom i land med fiskebÄten.
Om du Àr rik och rastlös sÄ ligger det nu en hos Seiya och vÀntar pÄ dig.Precis som man hoppats alltsÄ! Eftersom det bara brukar vara rastlösa flippartokar som köper tuna rÀknar jag med att det ska gÄ att hitta en
Rastlösare Àn rik!Om du Àr rik och rastlös sÄ ligger det nu en hos Seiya och vÀntar pÄ dig.
..posördykarklockor..
FrÄga Klockmaster Globen.Jag har en SBDX014 (emperor) pÄ ingÄng, dÀr tidigare Àgare har bytt bezeln till svart. Det gjordes av ÄterförsÀljare (i Paris) med Seiko originaldelar, sÄ, det Àr schysst gjort. Men jag vill ha original med guld! Var hittar jag en sÄdan bezel och var lÀmnar jag in den för byte?
Vad Àr det dÀr för ref ?
Ser ut som en SBBN015 eller 017 undertill men resterande prylar Ă€r nog ett hemmabygge.SĂ„g denna i ett forum pĂ„ facebook. Inte sett modellen innan . Ăr det original shroud eller AM. Grymt cool. Försökt att googla pĂ„ Marinemaster 300 . Och frĂ„ga OP . Men svarar inte.
Sjukt cool, den i mitten. Gammalt inlÀgg men hoppas fÄ svar pÄ vilken ref det Àr ?Triss i Tonfisk : ))
SBDX011Sjukt cool, den i mitten. Gammalt inlÀgg men hoppas fÄ svar pÄ vilken ref det Àr ?
SBDX011. FöregÄngaren till SBDX013.Sjukt cool, den i mitten. Gammalt inlÀgg men hoppas fÄ svar pÄ vilken ref det Àr ?
FrÄga Klockmaster Globen.
Vad fÄr man betala för denna?Jag Àlskar ju 300m tonfiskarna. Kvarts, rÀtt OK lume, grymt hÄllbara och sitter klockrent.
Har recenserat 015 och 031. Det finns ju en hel uppsjö olika modeller att testa dessutom. Min favorit Àr helt klart 031 men de i Cermet som @john b haft Àr ocksÄ riktigt coola.
För mig Àr tonfiskarna verkligen essensen av hur en dykarklocka bör vara, funktionalitet före form. Att de alla klarar sjuka djup och Àr heliumtÀta utan HE-ventil Àr nice. LÄng och rik historik har de ocksÄ med flera "world first"-innovationer.
Lite bilder pÄ de jag Àgt:
SBBN023, Golgo 13 LE.
SBBN015
SBBN031
Jag skulle bli vÀldigt förvÄnad om jag inte köper en 031 igen.
Det Àr ju tre olika modeller...Vad fÄr man betala för denna?
Jag missade att skriva in sbn031. Har sett att det skiljer mkt i pris sÄ vill frÄga er som faktiskt kan nÄgot om denna modellDet Àr ju tre olika modeller...
De brukar gÄ för cirka 8 begagnade.Jag missade att skriva in sbn031. Har sett att det skiljer mkt i pris sÄ vill frÄga er som faktiskt kan nÄgot om denna modell