Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om inget annat sÄ borde det vara det. Speciellt efter idag nu nÀr jag precis varit och hÀmtat ut denna!Tuna-Thursday, kan det va en grej?
SÄdÀrja, grattis!Om inget annat sÄ borde det vara det. Speciellt efter idag nu nÀr jag precis varit och hÀmtat ut denna!
Jag klÀmde pÄ ett MM300-style-gummi pÄ min, tycker att det passar bra. MÄste dock ha ett BoR, det ser sÄ jÀkla snyggt ut!
BlÄa knubbisen SBBN037
Kör! BoR Àr jÀkligt braJag klÀmde pÄ ett MM300-style-gummi pÄ min, tycker att det passar bra. MÄste dock ha ett BoR, det ser sÄ jÀkla snyggt ut!
Bra tips! FÄr nog bli ett sÄnt, kommer att göra sig bra till sommaren med lite retro-feeling.Kör! BoR Àr jÀkligt bra
Köpte en 22mm Geckota ifrÄn @Royal Straps innan semestern förra Äret.
https://www.royalstraps.se/collecti...ads-of-rice-by-geckota?variant=21397875949668
UrsĂ€kta rookiefrĂ„gan, men det dĂ€r Ă€r en darth eller? Ref.nr? Galet fin ju!Ăh... Bilden ovan var ju sĂ„ trĂ„kig sĂ„ jag blev Ă€nnu mer less. Piggar upp med en till bild ocksĂ„
StÀmmer fint! SBBN013 (om jag minns rÀtt)UrsÀkta rookiefrÄgan, men det dÀr Àr en darth eller? Ref.nr? Galet fin ju!
Fick hem ett sÄnt hÀr idag, riktigt schysst! FrÄgan Àr bara var man hittar passande bandstift? LÀnken tar 1,8mm bandstift och klockan har hÄl för bandstift pÄ 1,1mm.Kör! BoR Àr jÀkligt bra
Köpte en 22mm Geckota ifrÄn @Royal Straps innan semestern förra Äret.
https://www.royalstraps.se/collecti...ads-of-rice-by-geckota?variant=21397875949668
Just det. Glömde den biten.Fick hem ett sÄnt hÀr idag, riktigt schysst! FrÄgan Àr bara var man hittar passande bandstift? LÀnken tar 1,8mm bandstift och klockan har hÄl för bandstift pÄ 1,1mm.
Alla 22mm/1,8mm bandstift jag hittar har en tipp som Àr 0,8mm och De tunnaste jag hittar med 1,1mm tipp Àr 2,0mm sÄ de gÄr inte i lÀnken.
Tips mottages gÀrna!
Aja, dÄ finns det i alla fall en lösning. Ska kolla med Seiko-AD hÀr i Halmstad om de har nÄgra i rÀtt storlek.Just det. Glömde den biten.
Hade jÀkligt brÄttom och va pÄ vÀg utomlands nÀr jag fick lÀnken.
Jag fick ta en tur in till Globen, de löste det pÄ nÄgra minuter.
Trevlig bildserie och snygga band! OvÀntat bra med brunt lÀder. Gillar att Fjodor dök upp dÀr nÄgonstans i mitten ocksÄ.Hej alla,
Nu Àntligen kan jag fÄ skriva nÄgot i denna trÄden. Min Tuna landa igÄr, sÄ var jag tvungen att testa den (Sbbn033) med diverse olika band som lÄg hemma. HÀr kommer nÄgra för inspiration.
Har Àven ett blÄtt Nato frÄn Gecko och ett tropical gummi pÄ g hem.
Uppdaterar med nya bilder nÀr dom landar.
Vart köpte du lÀnken?SBBN037
Blivit en av mina dagliga beaters
Nu har jag ocksÄ fÄtt dit min lÀnk! Det Àr dock jÀkligt tight vid de nedre bandhornen sÄ jag fÄr fila lite pÄ lÀnken nÀr jag kommer hem.SBBN037
Blivit en av mina dagliga beaters
Vart Àr den inköpt?Nu har jag ocksÄ fÄtt dit min lÀnk! Det Àr dock jÀkligt tight vid de nedre bandhornen sÄ jag fÄr fila lite pÄ lÀnken nÀr jag kommer hem.
Köpte min pÄ Royalstraps.Vart Àr den inköpt?