Kolla nÄgra poster upp i trÄden sÄ hittar du lÀnk till Royal Straps och rÀtt lÀnk, 22mm.Vart köpte du lÀnken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kolla nÄgra poster upp i trÄden sÄ hittar du lÀnk till Royal Straps och rÀtt lÀnk, 22mm.Vart köpte du lÀnken?
VÀldigt nöjd med dagens nykomling
Kan inte riktigt förlika mig med Seikos gummirem men jag fÄr vÀl ge den en chans. Ett mattsvart sharkmesh skulle sitta fint men de jag hittat sÄ hÀr lÄngt Àr alldeles för blanka.
Cool! SÀg till om du hittar ett sharkmesh som passar, den kombinationen har jag ocksÄ funderat pÄ!
Tack KÀnns som det borde funka perfekt med mesh men det mÄste vara rÀtt matta yta pÄ det...kan nog bli svÄrt att hitta tyvÀrr Men lovar att sÀga till om jag hittar nÄgot!
Inte nÄgot som passar finishen pÄ de hÀr Àldre. Jag köpte ett till en nyare tonfisk frÄn strapcode. Bra kvalitet men jag klickade inte riktigt med det sÄ sÄlde det sen. Men bra kvalitet helt klart.Hittade ni nÄgonsin nÄt mesh?
Passar grymt bra med lĂ€nk, riktigt schysst!Den hĂ€r sitter pĂ„ armen idag. Ăr verkligen helt sĂ„ld pĂ„ den!
Sitter sÄ sjukt bekvÀmt pÄ BoR ocksÄ. Riktigt schysst! Fulsnygg Àr rÀtt ord. Den Àr sÄdÀr lagom "too much", typ som Aqualand. Det tar lite tid att lÀra sig gilla den, sen Àr man helt frÀlst.Passar grymt bra med lÀnk, riktigt schysst!
De e nÄtt speciellt med tuna, svÄrt att sÀtt fingret pÄ vad? Fulsnygg som inte Àr likt nÄtt annat men för mig Àr det detta som Àr en dykare!
Sitter sÄ sjukt bekvÀmt pÄ BoR ocksÄ. Riktigt schysst! Fulsnygg Àr rÀtt ord. Den Àr sÄdÀr lagom "too much", typ som Aqualand. Det tar lite tid att lÀra sig gilla den, sen Àr man helt frÀlst.
JasÄ, det var sÄ för dig med! Jag hade precis samma problem, det passade pÄ ena sidan men pÄ andra kilade den sig fast. Kunde ocksÄ konstatera att det inte var lÀnken det var fel pÄ utan det Àr avstÄndet mellan bandhornen som skiljer sig Ät.
Kan bara hÄlla med! BestÀllde ett frÄn Royal Straps, som landa idag! (Men det blev att ta fram filen för att klÀmma in det mellan ena bandhornet...
Samma hÀr! LÀnken var 22 mm i bÄda Àndar. Verkar vara nÄgot med Seiko's toleranser.JasÄ, det var sÄ för dig med! Jag hade precis samma problem, det passade pÄ ena sidan men pÄ andra kilade den sig fast. Kunde ocksÄ konstatera att det inte var lÀnken det var fel pÄ utan det Àr avstÄndet mellan bandhornen som skiljer sig Ät.
MÀrkligt ÀndÄ kan jag tycka. Speciellt eftersom den kommet med lÀnk som standard.Samma hÀr! LÀnken var 22 mm i bÄda Àndar. Verkar vara nÄgot med Seiko's toleranser.
KlockmÀster Globen eller FÀltöverstenNi som köpt nya Tunas, vart har ni köpt dem ifrÄn?
Kollat runt hos Seyia & Gnomon men hade gĂ€rna köpt inom Europa. Ăr intresserad av att köpa en Sbbn031 eller sbbn037.
Vad fÄr man ge för en ny tonfisk?KlockmÀster Globen eller FÀltöversten
TyvÀrr sÀljer inte Klockmaster Tunas lÀngre. De har tydligen utgÄtt ur deras sortiment :/KlockmÀster Globen eller FÀltöversten
Ingen aning faktiskt, har tidigare sett att de har haft i montern vid besök.Vad fÄr man ge för en ny tonfisk?
Snyggt med det dÀr gummit, ska nog jag testa ocksÄ.
Solar lite
Snyggt med det dÀr gummit, ska nog jag testa ocksÄ.
Ăntligen fick jag möjlighet att lĂ€gga vantarna pĂ„ den hĂ€r.
Din för 35k SkÀmt Äsido sÄ varierar det nÀr de dyker upp.SÄÄÄÄÄÄ jÀÀÀÀÀkla tjuuuusig! Vad fÄr man ge för en sÄn dÀr?
Sayiajapan. Har fel i stavningen. Kan Äterkomma med rÀtt. Han skickar snabbt, absolut att lita pÄ. Finns Àven buyinjapan, eller sÄ. Kan Äterkomma nÀr strömmen Àr tbx, samt att jag vaknat till igenNi som köpt nya Tunas, vart har ni köpt dem ifrÄn?
Kollat runt hos Seyia & Gnomon men hade gĂ€rna köpt inom Europa. Ăr intresserad av att köpa en Sbbn031 eller sbbn037.
Jag har köpt frÄn Seiya, gÄr sjukt fort att fÄ hem en klocka med dhl.Ni som köpt nya Tunas, vart har ni köpt dem ifrÄn?
I bought my sbbn037 from a guy in Spain, Magi Mercade aka Solojapan, a super guy. His ebay page is https://www.ebay.ie/sch/solojapan/m.html and facebook https://www.facebook.com/solojapan2016/Ni som köpt nya Tunas, vart har ni köpt dem ifrÄn?