DÄ har första tunan landat, jÀklar vilken bitig rackare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar! Den Àr riktigt fin den och passar med mÄnga armband som du serDÄ har första tunan landat, jÀklar vilken bitig rackare
Riktigt trevlig Àr den! Ska se till att fÄ hem ett BoR ocksÄ, har sett att nÄgra kör pÄ det och det ser bra utGratulerar! Den Àr riktigt fin den och passar med mÄnga armband som du ser
Lagom dome pÄ TST modden
ojoj vad Àr nu detta för nÄt?
Aj lajk!
Ja den Àr lite speciell jag gör det lÀtt för mig
Tryck hÀr
Ja vem vetSka klÀ in min Datejust i en sÄndÀringa skyddsring. Allt Àr snyggare som tonfisk.
Fin den dÀr! BestÀllde en BoR-lÀnk till min, ska bara lösa bandstift sen Äker den pÄTrivs vÀldigt bra med denna (SBBN033).
Grymt fin och ruggigt bekvÀm. Trodde inte alls jag skulle köra den pÄ lÀnk men det funkar riktigt bra. BoR Àr sÄklart awesome!Fin den dÀr! BestÀllde en BoR-lÀnk till min, ska bara lösa bandstift sen Äker den pÄ
Cool den dÀr!SBBN021
Det blir inte bara bra, det blir riktigt snyggt! Perfekt komboKommer nog bli bra detta, vad tror ni?
Tror sÄ jag ocksÄ, det polerade i lÀnken matchar shrouden fint och blir inte för mycket Ska in till urmakaren och ordna bandstift bara sen blir det uppdatering[QUOT
Det blir inte bara bra, det blir riktigt snyggt! Perfekt kombo
SÄ fet sÄ!SBBN027
Finns inga garantier för det pĂ„ Seiko, dĂ„ fĂ„r du köpa Grand Seiko. Ăr ytterst fĂ„ tillverkare som garanterar att sekundvisaren trĂ€ffar exakt pĂ„ markeringarna.frĂ„ga
sekundvisaren slÄr inte riktigt spot on, (syns tydligare i verkligheten), Àr det "normalt" pÄ Tunan eller har Seiko slarvat hÀr?
Ser det ut sÄ pÄ hela varvet? Vad jag vet sÄ brukar det iaf vara "spot on" pÄ tonfisken.frÄga
sekundvisaren slÄr inte riktigt spot on, (syns tydligare i verkligheten), Àr det "normalt" pÄ Tunan eller har Seiko slarvat hÀr?
jo den ligger lite off hela vÀgen tror jag.Ser det ut sÄ pÄ hela varvet? Vad jag vet sÄ brukar det iaf vara "spot on" pÄ tonfisken.