• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

A8070CF3-3379-4408-8F62-940B51ACAE50.jpeg
Äntligen platsar man i denna trĂ„den. Tycker att lĂ€nken satt bĂ€ttre pĂ„ denna Ă€n den gör pĂ„ MM300 men som med alla missbruk sĂ„ Ă€r det ju bara en tidsfrĂ„ga innan det ska googlas lĂ€nk. Gissar att jubilee Ă€r slut överallt. Som nĂ„gon sa ovan i trĂ„den sĂ„ kĂ€nns det mĂ€rkligt att ha en el-klocka . Det brukar ju vara massa knappar och sensorer pĂ„ dom.

3F51E001-6C5A-4F0E-8E41-EC7AA2AC7F8F.jpeg
Jag slÄr ett slag för BoR, sjukt bra pÄ denna! :)
PSX_20190919_081052.jpg

PSX_20190513_122148.jpg

Sjukt stilig den klockan :happyhappy: Jubilee med raka Àndar Àr inga problem att fÄ fatt i. Hade en frÄn Watchgecko som funkade bra pÄ min 7549-7010. Men Angus frÄn strapcode Àr riktigt riktigt bra. Om du ska ha Jubilee sÄ Àr det den du ska ha. :) Kolla Àven in Strapcode Endmill som ocksÄ Àr riktigt fin.

Var det denna du menade?

https://www.klockmagasinet.se/miltat-angus-jubilee-22mm-straight-end-stalarmband-ss221820b059s

Älskar julen men just nu fĂ„r den gĂ€rna vara över, vĂ€ntar hem min första tonfisk som just nu fĂ„r fira jul hos postnord:(
SmÀll upp lite bilder sÄ att man fÄr nÄgot fint att se pÄ:)

Tillbaka
Topp