Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det, eller lÄna en frÄn nÄgot gummiband. Metallkeepers Àr djÀvulens pÄfund i min mening.![]()
![]()
Kört SBBN025 nÄgon vecka nu. VÀldigt bekvÀm men blir galen pÄ att keepern inte lÄser bandet utan glider bort, mÄste orka klÀmma till den.
![]()
![]()
Kört SBBN025 nÄgon vecka nu. VÀldigt bekvÀm men blir galen pÄ att keepern inte lÄser bandet utan glider bort, mÄste orka klÀmma till den.
För att kunna "nypa fast" keepern mot tapern/dragspelet sÄ mÄste man ju ha tillrÀckligt smÄ handleder. Huruvida det Àr fel pÄ designen eller @yonsson's handleder Àr upp till var och en.. Jag vet vad JAG tycker!![]()
Det Àr kanske dina armar det Àr fel pÄ?
Hehe.För att kunna "nypa fast" keepern mot tapern/dragspelet sÄ mÄste man ju ha tillrÀckligt smÄ handleder. Huruvida det Àr fel pÄ designen eller @yonsson's handleder Àr upp till var och en.. Jag vet vad JAG tycker!
Tyckte det sÄg ut som att det var det du gjort pÄ första bilden. Tydligen inte! StÄr fast vid min Äsikt om att det Àr en kass design med metallkeepers oavsett..Hehe.
Jag har tallat en massa pÄ yonssons handleder genom Ären och vet att det inte Àr nÄgot fel pÄ dem. DÀrav mitt skÀmt.
Har aldrig fattat att man kan eller borde eller skulle ha kunnat lÄsa keepern mot det vÄgiga.
Kanske för att mina flashback-handleder ger detta resultatet nÀr jag testade.
![]()
SÄ det har aldrig varit aktuellt att köra sÄ.
Min keeper brukar inte krÄngla eller flytta sig nÀr den Àr pÄ vanliga stÀllet. Kanske pga formen pÄ handleden eller jag drar Ät ganska hÄrt.
Tvek pÄ att ALLA Àgare tycker detta Àr ett stort problem eller dÄlig design.
Du har Àtit för fÄ hamburgare, eller sÄ har jag Àtit för mÄnga.![]()
Det Àr kanske dina armar det Àr fel pÄ?
Metallkeepers Àr kasst och inte sÀllan mer obekvÀmt Àn motsvarande gummivariant, det borde vara tvÀrtom tack vare att det inte bygger lika mycket men nej jag gillart inte!Tyckte det sÄg ut som att det var det du gjort pÄ första bilden. Tydligen inte! StÄr fast vid min Äsikt om att det Àr en kass design med metallkeepers oavsett..
Plötsligt hÀnde det. TvÄ gÄnger!Ok ok.
Jag lÀser era Äsikter.
Ăr inte sĂ€mre Ă€n att jag ska utvĂ€rdera mig sjĂ€lv.
Jag gillar min (enda tyvÀrr) metall-keeper för den glider lÀtt nÀr man drar i flÀrpen för positionering. Och jag gillar att den ser lite lyxig ut.
Ska ha klockan ett par dagar nu enkom för att kÀnna pÄ om det finns andra störiga egenskaper med keepern jag inte tÀnkt pÄ eller som dolts pga jag fokuserat pÄ fördelar.
Kanske den glider fööör lÀtt, kanske den hakar fast i skjortÀrmar.
Jag ska keeper-testa pÄ allvar nu nÀr jag lÀser det finns starka kÀnslor kring nÄgot jag inte ens tÀnkt pÄ innan.
Ser ut som bandet till sbdx017
Tredjepartsband Àr det har jag för migSer ut som bandet till sbdx017
Hur kÀnns det? De jag hittat i 22mm stÄr det silikon pÄ sÄ jag har inte vÄgat slÄ tillTredjepartsband Àr det har jag för mig
Den dÀr Àr riktigt fin. Kul katter i bakgrunden.Tror jag haft den typ 3 Är eller nÄtt sÄnt i samlingen. FÄr inte sÄ mycket handledstid (oftast utkonkurrerad av sin brorsa skx:n) men den har ÀndÄ sin givna plats. Grym kvalitetskÀnsla!
Edit: NÀstan 5 Är, tiden gÄr fort. Uttagen 2018 och fortfarande originalbatteriet
![]()
Tack! Bilden Àr dock tagen pÄ jobbet sÄ kan inte ta Ät mig Àran för inredningenDen dÀr Àr riktigt fin. Kul katter i bakgrunden.
Ăntligen fick jag napp pĂ„ en SBBN045.
![]()
Snyggt!
Z199 sÄklart! Eller shark meshTestar grÄtt nato idag, sitter vÀldigt bekvÀmt. Men tror jag behöver en lÀnk ocksÄ. Kanske beads of rice?
![]()
Z199 sÄklart! Eller shark mesh![]()