Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bilder kommer snart men det Àr precis som du sett, i visst ljus Àr speciellt bezeln rÀtt "livligt" blÄ och i visst ljus Àr den sÄ gott som svart. Tavlan tyckte jag alltid var en rÀtt sÄ djup blÄ men den mattare tavlan, som varierade mellan vÀldigt mörk till lite ljusare.Efter en mÄnad med sköldpadda Àr jag sugen pÄ att komplettera den med en i rent kallt stÄl. Lite sugen pÄ en blue lagoon eller eventuellt en enkel 773:a. Det jag inte blir klok pÄ frÄn bilder Àr hur blÄ 773:an Àr vissa bilder fÄr den att se ut som att tavlan Àr svart och andra sÄ ser den ut att vara en ljusare blÄ Àn bezelen. Hur ska de ha det egentligen? Har nÄgon hÀr en referensbild med en blÄ fÀrg som man kan jÀmföra med?
Bilder kommer snart men det Àr precis som du sett, i visst ljus Àr speciellt bezeln rÀtt "livligt" blÄ och i visst ljus Àr den sÄ gott som svart. Tavlan tyckte jag alltid var en rÀtt sÄ djup blÄ men den mattare tavlan, som varierade mellan vÀldigt mörk till lite ljusare.
Vissa av Seikos blÄa Àr rena rama trollerierna!Efter en mÄnad med sköldpadda Àr jag sugen pÄ att komplettera den med en i rent kallt stÄl. Lite sugen pÄ en blue lagoon eller eventuellt en enkel 773:a. Det jag inte blir klok pÄ frÄn bilder Àr hur blÄ 773:an Àr vissa bilder fÄr den att se ut som att tavlan Àr svart och andra sÄ ser den ut att vara en ljusare blÄ Àn bezelen. Hur ska de ha det egentligen? Har nÄgon hÀr en referensbild med en blÄ fÀrg som man kan jÀmföra med?
Den verkar vara riktigt klurig den dÀr att fÄnga pÄ bild
Verkligen! Men tycker bilderna beskriver det rÀtt sÄ bra eftersom det inte bara Àr pÄ bilder som det blÄa varierar utan i verkligheten ocksÄ!Den verkar vara riktigt klurig den dÀr att fÄnga pÄ bild
Jag har en Blue Lagoon som jag eventuellt kan tÀnka mig att skiljas frÄn. Skicka ett PM om det skulle vara intressant.Efter en mÄnad med sköldpadda Àr jag sugen pÄ att komplettera den med en i rent kallt stÄl. Lite sugen pÄ en blue lagoon eller eventuellt en enkel 773:a. Det jag inte blir klok pÄ frÄn bilder Àr hur blÄ 773:an Àr vissa bilder fÄr den att se ut som att tavlan Àr svart och andra sÄ ser den ut att vara en ljusare blÄ Àn bezelen. Hur ska de ha det egentligen? Har nÄgon hÀr en referensbild med en blÄ fÀrg som man kan jÀmföra med?
Trevlig helg pÄ dig med!Trevlig helg!
ska verkligen övervÀga!Jag har en Blue Lagoon som jag eventuellt kan tÀnka mig att skiljas frÄn. Skicka ett PM om det skulle vara intressant.
Jag skulle kunna ta en bild pÄ min 773:a och Blue lagoon bredvid varandra, om det skulle vara till nÄgon hjÀlpEfter en mÄnad med sköldpadda Àr jag sugen pÄ att komplettera den med en i rent kallt stÄl. Lite sugen pÄ en blue lagoon eller eventuellt en enkel 773:a. Det jag inte blir klok pÄ frÄn bilder Àr hur blÄ 773:an Àr vissa bilder fÄr den att se ut som att tavlan Àr svart och andra sÄ ser den ut att vara en ljusare blÄ Àn bezelen. Hur ska de ha det egentligen? Har nÄgon hÀr en referensbild med en blÄ fÀrg som man kan jÀmföra med?
Jag skulle kunna ta en bild pÄ min 773:a och Blue lagoon bredvid varandra, om det skulle vara till nÄgon hjÀlp
Seiko sunday med srp773.
Tuffast i samlingen, men fÄr lÀmna snart.
Visst Àr hela paketet rejÀlt. Snygg pÄ lÀnk, men bekvÀmast pÄ natos eller elastiska MN-straps.Tack för inspon!
Dock sÄ tycker jag den nÀstan blir liiite för tung pÄ armen pÄ lÀnk, men kanske bara Àr inbillning... Tur att den passar pÄ allt, nato, gummi, lÀder.... Allt som allt en fantastisk klocka!
JÀkligt fint skick och schysst lÀnk. FörstÄr att du blir lite tveksamSkulle behöva lite hjÀlp. Har fÄtt napp pÄ denna och ser jÀtte bra ut men Àr den lite för clean? TÀnker pÄ tavlanoch visare?
Fler foton hjÀlper nog till.Skulle behöva lite hjÀlp. Har fÄtt napp pÄ denna och ser jÀtte bra ut men Àr den lite för clean? TÀnker pÄ tavlanoch visare?