Anthony
Basic
Yes, mostly surfing, but also freediving, and scuba.IngÄr huvorna bredvid i en plan för att provtrycka PADI:n?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Yes, mostly surfing, but also freediving, and scuba.IngÄr huvorna bredvid i en plan för att provtrycka PADI:n?
Nice photos! What camera do you use?Spent most of yesterday driving from one surf spot to another in a fruitless search for rideable waves.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thank you!Nice photos! What camera do you use?
Wow, would never have thought they were taken with a phone!Thank you!Itâs my iPhone 11.
Stilig!!!!
Riktigt fin och vÀlbevarad!!
Ja 81 det stÀmmer.Riktigt fin och vÀlbevarad!!
81:a?
Tack!!Jag har en 6105-8000 som jag köpte pÄ Tradera för nÄgra Är sedan. Det var en Frankenstein-klocka som nÄgon amatör hade satt ihop. Bilderna var dÄliga och allt skrek att man skulle hÄlla sig borta frÄn att bjuda... men det var nÄgot med den hÀr klockan... Det var nÄgot med den hÀr klockan som jag hade sett förut och en liten röst inom mig sa att det var vÀrt ett försök.
![]()
(foto frÄn Tradera)
Skall bli spÀnnande att se efter leverans och montering!BestÀllde precis ett Z199 frÄn Uncle Seiko till Turtle, velat haft en lÀnge men varit snÄlValde supervarianten med solida ÀndlÀnkar och milled clasp. Blir kul!
Japp, ser vÀldigt mkt fram emot det. InstÀlld pÄ rÀtt lÄngsam frakt dock.Skall bli spÀnnande att se efter leverans och montering!
Uncle seiko Ă€r kanon, men ja, lĂ„ngsam frakt Ă€r bara förnamnetâŠJapp, ser vĂ€ldigt mkt fram emot det. InstĂ€lld pĂ„ rĂ€tt lĂ„ngsam frakt dock.
ĂvervĂ€gde snabbfrakt, men nĂ„n mĂ„tta fick det va. FĂ„r stĂ„ ut och vĂ€nta med lite och sparar nĂ„gra hundralapparUncle seiko Ă€r kanon, men ja, lĂ„ngsam frakt Ă€r bara förnamnetâŠ![]()