• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

IngÄr huvorna bredvid i en plan för att provtrycka PADI:n?
Yes, mostly surfing, but also freediving, and scuba.đŸ€ż
IMG_6824.jpeg

Jag har en 6105-8000 som jag köpte pÄ Tradera för nÄgra Är sedan. Det var en Frankenstein-klocka som nÄgon amatör hade satt ihop. Bilderna var dÄliga och allt skrek att man skulle hÄlla sig borta frÄn att bjuda... men det var nÄgot med den hÀr klockan... Det var nÄgot med den hÀr klockan som jag hade sett förut och en liten röst inom mig sa att det var vÀrt ett försök.
1742299277086.png

(foto frÄn Tradera)

Senast Àndrad:
Jag har en 6105-8000 som jag köpte pÄ Tradera för nÄgra Är sedan. Det var en Frankenstein-klocka som nÄgon amatör hade satt ihop. Bilderna var dÄliga och allt skrek att man skulle hÄlla sig borta frÄn att bjuda... men det var nÄgot med den hÀr klockan... Det var nÄgot med den hÀr klockan som jag hade sett förut och en liten röst inom mig sa att det var vÀrt ett försök.
1742299277086.png

(foto frÄn Tradera)
Tack!!
Kan du ta nÄgon bild rakt framifrÄn?
Är allt ihop plock eller Ă€r urverket original?

Tack!
Bezeln var ju uppenbart inte korrekt. I övrigt ser den ju vÀldigt fin ut mÄste jag sÀga.
Funderade över glaset och den svarta ploppen pÄ visaren men du kanske har massor med info?

Jag Àr inte kunnig pÄ dessa och det var dÀrför jag frÄgade för jag hÄller pÄ att lÀsa om dem och dÄ Àr det sÄ bra att se flera.
Är pĂ„ jakt dĂ„ jag tycker denna formen Ă€r sĂ„ fin och vintage seikodykare gör mig svag

Tillbaka
Topp