• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Magisk i solen!

20230411_154440.jpg
Schysst med Kanji 😀!
 
Är det nĂ„gon som kör sĂ„n "jubilee" lĂ€nk pĂ„ en seiko turtle? Tycker det Ă€r riktigt stiligt pĂ„ en skx, men lite osĂ€ker pĂ„ hur det upplevs irl pĂ„ en turtle
 
Har du nÄgot tips pÄ vart jag bestÀller för en rimlig peng? :)
Det dÀr med rimlig slant kan bli svÄrare. De ligger vÀl runt tusenlappen nu tror jag. Detta Àr ett frÄn Strapcode, men Àven Uncle Seiko har lÀnkar av god kvalitet. De billigare tenderar nog att bli av lÀgre kvalitet ocksÄ dessvÀrre.
 
Trodde jag var ensam i vÀrlden om att gilla bubblan.
Nu verkar det vara Ă„tminstone tre stycken. Vem hade trott det.
Haha, jag var som sagt svÄrflörtad i början men lÀrde mig uppskatta den. Dock Àr det skönt att den hÀr sitter helt rakt, den förra satt lite snett vilket var oerhört irriterande. Allt sitter faktiskt rakt pÄ den hÀr klockan, bubbla, insert, chapter ring och allt annat vad jag kan se. Ser man inte varje dag pÄ en Seiko.
 
Tillbaka
Topp