Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Toppen foto Àr det am safir?Sommar!
Ja, vill minnas att jag köpte den frÄn DLW. Vad gÀller fotot sÄ tackar jag för berömmet, men det Àr sÄ mÄnga hÀr som Àr duktiga pÄ att ta snygga bilder; sjÀlv bara tittar och trycker jag med mobilen, ha ha!Toppen foto Àr det am safir?
Jag har en SLA021J1 mm300. Du som har bÄde mm300 o SLA-Turtle, har de lika bra finish, lume, tavla mm?Har en SLA051J1 och det Àr definitivt svÄrare att hantera kronan pÄ den klockanÀn pÄ min MM300 och mina Samurajer.
Hej,Jag har en SLA021J1 mm300. Du som har bÄde mm300 o SLA-Turtle, har de lika bra finish, lume, tavla mm?
Vilken sitter bÀst pÄ din handled?
Ska jag köpa en Turtle?
Specs i all Àra men det kokar till slut ned till kÀnsla. mm300 Àr en riktig dykarklocka. SLA Turtle Àr vÀl Àven den en riktig dykarklocka men en i raden av reissues pÄ en verklig legend, 6105. Dessutom Àr den jÀmfört med mm300 omotiverat dyr.Jag har en SLA021J1 mm300. Du som har bÄde mm300 o SLA-Turtle, har de lika bra finish, lume, tavla mm?
Vilken sitter bÀst pÄ din handled?
Ska jag köpa en Turtle?
Snyggt!!
Tack! Det Àr en tÀmligen diskret modd; jag tÀnker pÄ det som uppgraderingar. Man ska ha ett gott öga för att upptÀcka dem... Vridringen kommer frÄn One Second Closer, vridringsinlÀgget frÄn Yobokies och glaset frÄn DLW om jag inte missminner mig. LÀnken Àr ocksÄ bytt till en frÄn Strapcode. Sen Àr den trycktestad ocksÄ sÄ att man faktiskt törs anvÀnda den pÄ sommaren nÀr en sÄn hÀr klocka passar bÀst!Snyggt!!
Bytt till coinedge ser jag men Àr Àven bezelinserten bytt?
kanske Àven glaset..
Törs man frÄga var har du handlat ifrÄn?
HÄller med dig!Tack! Det Àr en tÀmligen diskret modd; jag tÀnker pÄ det som uppgraderingar. Man ska ha ett gott öga för att upptÀcka dem... Vridringen kommer frÄn One Second Closer, vridringsinlÀgget frÄn Yobokies och glaset frÄn DLW om jag inte missminner mig. LÀnken Àr ocksÄ bytt till en frÄn Strapcode. Sen Àr den trycktestad ocksÄ sÄ att man faktiskt törs anvÀnda den pÄ sommaren nÀr en sÄn hÀr klocka passar bÀst!
Fin! SÀlj den aldrig för du kommer bara att Ängra dig.
Aldrig! Problemet nu Àr att jag mÄste ha en Padi ocksÄFin! SÀlj den aldrig för du kommer bara att Ängra dig.
Snygg, RefNr pÄ den?
Uppskattar om du kan ange ref pÄ dessa.Top 3 Turtles collectzione bara mÄste finnas hos mig innan 2023 slut
Ăr inte 6105 Capt Willard?Specs i all Ă€ra men det kokar till slut ned till kĂ€nsla. mm300 Ă€r en riktig dykarklocka. SLA Turtle Ă€r vĂ€l Ă€ven den en riktig dykarklocka men en i raden av reissues pĂ„ en verklig legend, 6105. Dessutom Ă€r den jĂ€mfört med mm300 omotiverat dyr.
edit: Köp en 6105
Ja 6105 8110 Ă€r den ursprungliga Willard som förekom i filmen.Ăr inte 6105 Capt Willard?
Den med utbuktningen kl 4.
Kollade pÄ denna sidan jag googlade fram. Har den en bra sammanfattning av Turtle?
The Seiko Turtle: True Icon of the Dive Watch World â Craft + Tailored
Almost every watch collector has owned a Seiko Turtle, but few know the true history of the design.journal.craftandtailored.com
Ja, visst kÀnns det som att man ska ha tre, varken fler eller fÀrre? Jag har haft flera olika moderna turtle genom Ären, men har just nu "bara" dessa tvÄ. Tittar pÄ att lÀgga till en tredje men har inte hittat rÀtt Àn. Tankar pÄ det?Top 3 Turtles collectzione bara mÄste finnas hos mig innan 2023 slut
Srpe93Snygg, RefNr pÄ den?
Ja, visst kÀnns det som att man ska ha tre, varken fler eller fÀrre? Jag har haft flera olika moderna turtle genom Ären, men har just nu "bara" dessa tvÄ. Tittar pÄ att lÀgga till en tredje men har inte hittat rÀtt Àn. Tankar pÄ det?