Var dÄ?
Om nÄgon hÀr Àr Willardcurious sÄ finns min nu pÄ k&s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var dÄ?
Var dÄ?
Hittar den inte!
Hittar den inte!
Svaret Àr fortfarande att det inte finns men med alla Seiko:s slÀpp hit och dit sÄ kanske det kommer en.FrÄgar igen...
Finns det nÄgon Turtle som Àr SLA eller ÄtminstÄne har 6-verk och lite mer finish pÄ urtavla?
Har en handgranat-Turtle som Àr OTROLIG designmÀssigt med den lite runda baksidan, men tavlan Àr lite plastig och det vore gott att ha en sekundvisare som flyter fram som min MarineMaster 300.
Min Willard SPB237J1 Àr tex mycket trevligare i detaljerna.
Vet, jag Àr en sucker för urtavlor...
PS
Det finns SPB317J1 âSlim Turtleâ men den har den lite kantigare boetten.
Sjuka ilandsproblem man har eller hur
Fin klocka!!Dags för lite SeikoSommar
Var fÄr man tag pÄ ett sÄnt band förresten? Uncle Seiko verkar ha slutsÄlt...Dags för lite SeikoSommar
Kul att du sÄg att det var Chet. Det Àr nog inte mÄnga hÀr pÄ KS som kÀnner till honomFin klocka!!
Och jag gillar att du har Chet Baker som profilbild-han Àr min husgud!
Detta Àr ett Bonetto band köpt frÄn Watchgecko.com. TyvÀrr har de höjt priserna mkt de senaste Ären. Men italienskt gummi Àr otroligt skönt mot armen. Men mÄnga ogillar "vaniljdoften".Var fÄr man tag pÄ ett sÄnt band förresten? Uncle Seiko verkar ha slutsÄlt...
Lirar du trumpet sjÀlv?Kul att du sÄg att det var Chet. Det Àr nog inte mÄnga hÀr pÄ KS som kÀnner till honom
Nej tyvÀrr. Spelade lite tenorsax tills jag för mÄnga Är sedan blev pank och sÄlde denLirar du trumpet sjÀlv?
Avslutad - G-Shock, Seiko 6105-8110
GG trÄd: https://klocksnack.se/threads/lord_tito88.116357/ SpÄrbar frakt ingÄr i samtliga priser. Byten endast aktuellt för G-Shocksen Sà LD VIA TRADERAklocksnack.se
PÄ GW-9300 Àr det ju inte bara AM-buckle, hela bandet Àr inte det korrekta till den klockan. TÀnkte ifall du inte vet sÄ vet du nu
Jaha dÀr ser man. Tackar!
HahahhahaKanske va en stund sen jag anvĂ€nde dessaâŠ..
Tips pÄ var det finns vettiga 19m?Hahahhaha
Onekligen kan man misstÀnka det!!
KÀnns som de skall belönas med nya band
Men sÄ snygg den högra var! Resist och med fÀrg kvar pÄ stoppljuset
Riktigt lÀcker
Uncle straps.Tips pÄ var det finns vettiga 19m?