Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rena drömmen!HÀr Àr 6105an.
Tryckt till 10ATM. NOS-krona och NOS-glas.
Trevlig helg alla trÄddeltagare.
- Den va fin!!!NÄn som har srpc48? Bild frÄn the interwebs.
Mer bilder övervÀger att köpa den eller ev Samurai kan inte bestÀmma mig gÀller i detta utförande.Snöar lite idag, men bara ett par grader kallt. Jag och SRPD11 pÄ promenad vid sjön.
Mer bilder övervÀger att köpa den eller ev Samurai kan inte bestÀmma mig gÀller i detta utförande.
Riktigt snygg,ska övervÀga om det blir Samurai eller Turtle i detta utförande,Turtle Àr ju ÀndÄ klassiker,har svÄrt för svart lÀnk med gÄr ju byta.
- En bild till. Lite âsnĂ€llareâ blĂ„ fĂ€rg pĂ„ tavlan Ă€n den förra âSave The Oceanâ- varianten. Det Ă€r blĂ„tt pĂ„ ringen ocksĂ„ mellan 0-20, men det syns bara i visst ljus och vissa vinklar.
Har sjÀlv en och mÄste sÀga att lÀnk och boett Àr riktigt lÀcker. VÀldigt mÄngsidig beroende pÄ vÀder och ljus.Riktigt snygg,ska övervÀga om det blir Samurai eller Turtle i detta utförande,Turtle Àr ju ÀndÄ klassiker,har svÄrt för svart lÀnk med gÄr ju byta.
Wow snyggt,bilderna förÀndrade mitt tanke sÀtt lite mer,kul o se klockan i olika ljus och miljöer,jag va dock sÄld pÄ Ninjan nÀr jag Àgde den,sÄ kanske fÄr bli denna ÀndÄHar sjÀlv en och mÄste sÀga att lÀnk och boett Àr riktigt lÀcker. VÀldigt mÄngsidig beroende pÄ vÀder och ljus.
SjĂ€lva âhard coatingenâ pĂ„minner mer om RADO Ă€n PVD rakt av typ 49 ninjans boett.
Wow snyggt,bilderna förÀndrade mitt tankesÀtt lite mer,kul o se klockan i olika ljus och miljöer,jag va dock sÄld pÄ Ninjan nÀr jag Àgde den,sÄ kanske fÄr bli denna ÀndÄ
- Coolaste versionen, vill ha!
- Coolaste versionen, vill ha!
Dock vÀldigt överprisad!!Finns en till salu i sÀlj delen.
Tack för din Äsikt.Dock vÀldigt överprisad!!
FrÄgan Àr blir de sÄlda?
FrÄgan Àr blir de sÄlda?
Jag krÀngde min för 4K,Àr dock inte ute efter att tjÀna pengar.
Ok galet,den va ju inte direkt svÄr att fÄ tag pÄ vid slÀpp.Det verkar sÄ, jag har haft bevakning ganska lÀnge, har nÀmligen sjÀlv funderat pÄ att lÀgga ut min. DÄ till marknadsvÀrde förstÄs!
SnyggNÄn som har srpc48? Bild frÄn the interwebs.
Jag Àr inte heller ute efter att tjÀna pengar, Jag har lagt ut den för 500:- mer Àn jag gav för 3 mÄnader sen. SlÀpper den för det igen, Men har lagt in lite prutmÄn pÄ den.FrÄgan Àr blir de sÄlda?
Jag krÀngde min för 4K,Àr dock inte ute efter att tjÀna pengar.
Jag sÄlde min för 6.5 pÄ TZUK, tog typ en timma att fÄ sÄlt den. Den Àr poppis helt klart, Tvek dock om den Àr sÄ pass poppis pÄ KS.Jag Àr inte heller ute efter att tjÀna pengar, Jag har lagt ut den för 500:- mer Àn jag gav för 3 mÄnader sen. SlÀpper den för det igen, Men har lagt in lite prutmÄn pÄ den.