HÄll hÄrt i den dÀr och sÀlj den om tvÄ mÄnader sÄ gÄr du nog plus nÄgra kr.HÀr Àr 6105an.
Tryckt till 10ATM. NOS-krona och NOS-glas.
Trevlig helg alla trÄddeltagare.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄll hÄrt i den dÀr och sÀlj den om tvÄ mÄnader sÄ gÄr du nog plus nÄgra kr.HÀr Àr 6105an.
Tryckt till 10ATM. NOS-krona och NOS-glas.
Trevlig helg alla trÄddeltagare.
![]()
Den stannar nog hÀr ett bra tag.HÄll hÄrt i den dÀr och sÀlj den om tvÄ mÄnader sÄ gÄr du nog plus nÄgra kr.
Personligen tycker jag boettformen gÄr lite förlorad pÄ lÀnk. PÄ gummi eller ex mesh framhÀvs kuddformen bÀttre tycker jag...Ja eller nej pÄ lÀnk....![]()
Tycker tyvÀrr att lÀnken Àr rÀtt klumpig och för bred, den skulle vart mer avsmalnande.
Ja eller nej pÄ lÀnk....![]()
Tycker tyvÀrr att lÀnken Àr rÀtt klumpig och för bred, den skulle vart mer avsmalnande...ser Àven lite mÀrkligt och opassande ut med olika poleringar pÄ lÀnk och boett
Ja fan. Kom ju pÄ nu nÀr du skrev att jag ocksÄ har en lÀnk till den i lÄdan. Nu testade jag med lÀnk till Padin men antar att lÀnken till zimbe Àr borstad som boettenMin lÀnk till Zimben ligger helt orörd i boxen.
Tycker den Àr snygg men tycker den gör sig bÀst pÄ ett bra gummi.
InvÀntar ett nytt gummi nu, sen blir det nÄgra bilder i trÄden tÀnkte jag![]()
Ja fan. Kom ju pÄ nu nÀr du skrev att jag ocksÄ har en lÀnk till den i lÄdan. Nu testade jag med lÀnk till Padin men antar att lÀnken till zimbe Àr borstad som boetten
Ja fan. Kom ju pÄ nu nÀr du skrev att jag ocksÄ har en lÀnk till den i lÄdan. Nu testade jag med lÀnk till Padin men antar att lÀnken till zimbe Àr borstad som boetten
Det ska den vara om jag minns rÀtt![]()
Vad blir det för gummi? FÀrg? Funderar sjÀlv pÄ gummi men har lite svÄrt att bestÀmma mig. Bilder önskas...Min lÀnk till Zimben ligger helt orörd i boxen.
Tycker den Àr snygg men tycker den gör sig bÀst pÄ ett bra gummi.
InvÀntar ett nytt gummi nu, sen blir det nÄgra bilder i trÄden tÀnkte jag![]()
LÀnk till zimbe Àr inte min kopp te.Ja eller nej pÄ lÀnk....![]()
Tycker tyvÀrr att lÀnken Àr rÀtt klumpig och för bred, den skulle vart mer avsmalnande...ser Àven lite mÀrkligt och opassande ut med olika poleringar pÄ lÀnk och boett
Riktigt snyggt ser ut som det Àr gjort till den klockanHar fastnat för den hÀr kombon, i vÀntan pÄ nÄgot nytt.
![]()
Jepp, MN-strap. Ganska ljust.Riktigt snyggt ser ut som det Àr gjort till den klockan
Ăr det ett Mn strap? Hur upplevs den grĂ„a Ă€r den mörk eller ljus? Ăr sugen pĂ„ ett sĂ„dant till min padie men velar mellan svart med rött streck eller grĂ„tt med rött streck.
BÀttre att titta pÄ avslutade affÀrer:Det verkar sÄ, jag har haft bevakning ganska lÀnge, har nÀmligen sjÀlv funderat pÄ att lÀgga ut min. DÄ till marknadsvÀrde förstÄs!![]()
Grymt! Vilket tillverknings Är och mÄnad har du pÄ din?
Grymt! Vilket tillverknings Är och mÄnad har du pÄ din?
-Juste, det Àr nÄgot jag inte lyckats tolka lista ut Ànnu. Det stÄr enligt nedan:
803651
Hur ska man tolka det?