Krabbeluring
Basic
3 Gamlingar mot 3 Nya
Börjar fÄ en nÀtt samling Turtles
Grymt coola!
Lite nÀrbilder pÄ din green turtle? Tror inte mÄnga pÄ forumet har den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
3 Gamlingar mot 3 Nya
Snyggt!6105 - 8000 resist/proof. "Transitionell". Juni 1970.
HÀr kommer en bild pÄ mitt nyförvÀrv!
SRP777, trivs mycket bÀttre med den hÀr Àn padin faktiskt.
Spontanköpte en Blabla11 (Seikos reffar och modellnamn Àr fan vÀrdelösa!) idag!
Hade vÀl egentligen velat ha Samurai, men satan vad skönt porrig den Àr ÀndÄ! Sett paddan pÄ bild, och var egentligen inne för ett Hirsch till Speedyn. Slutade med Hirsch + BlÄ lagun..
Kommer ett wrist shot i veckan, strulade lite med kortning av lÀnken...
Men som sagt, skön jÀvla porrig tavla. Tom. bÀttre i verkligheten Àn vad den Àr pÄ bild.
Ha ha, jag trodde jag bestÀllt samurain först men var ett missförstÄnd och bestÀmde mig för att ta Turtlen ÀndÄ och jag blev allt annat Àn missnöjd
I direkt ljus sÄ Àr tavlan grym, en av de som skiftar snyggast enligt min lilla klockerfarenhet.
Nu Àr jag pÄ jakt efter ett sjysst band till den, tÀnkte lÄta originalgummit ligga lite till och vill ha ombyte mot lÀnken.
Detta Àr min första turtle, jag hade vÀldigt förutfattade meningar innan om att den Àr stor och klumpig och sÄg inte skön ut att bÀra.
Den sitter som en smÀck och Àr grymt följsam enligt mig och Àr nya favoriten.
Ja vafan.. Wristie shottie!
I min vÀrld Àr den hÀr dinkan som ett gratis (nÄja..) livstidsÄkband pÄ porrklubb / gÄ ur fÀngelse-kort pÄ Ibiza. Blir bra det!
största turtlesamlingen pÄ forumet (?)3 Gamlingar mot 3 Nya
TyvÀrr blev den returnerad, fick ett ex. med felaktiga lumedots tyvÀrrGrymt coola!
Lite nÀrbilder pÄ din green turtle? Tror inte mÄnga pÄ forumet har den!
Sökte pÄ forumet, enda jag fann var följande:Röd/svarta SRP 789 coke verkar vara ganska ovanlig. NÄn hÀr som har en?
Det var en till salu hÀr i Dec -16 sÄg jag nu. NÄgon pÄ forumet gömmer nog en hemma. Jag ska inte ha nÄn men kom att tÀnka pÄ att man ser dom sÀllan...Sökte pÄ forumet, enda jag fann var följande:
https://klocksnack.se/threads/marinemaster-trÄden.59324/page-2#post-1549228
Jag vill slÀnga pÄ min skx-lÀnk pÄ min reissue turtle, nÄgon som har tips pÄ ÀndlÀnk som passar till detta? GÄr det ens?
PÄ den hÀr :
Funkar alla lÀnkar som Àr för 6309 till den nya? HjÀlp
Tusan ocksÄNope. Funkar inte. Har ett jubilee till 6309-704x som inte passade min Padi
Har frÄgat strapcode samma sak. GÄr inte. Helt nya super oyster behövs.Tusan ocksÄ