• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🐱 Bilder med mera pĂ„ din/a Turtle/s & 6105

Luftar 6105:an frÄn -75 - och brottas med waffle-bandet (frÄn Uncle Seiko) som inte vill bli mjukare. Men trÀgen vinner - hoppas jag :).
IMG_20170802_164244_255.jpg

20170802_142948.jpg

Lekte lite med exponeringsinstÀllningarna pÄ kameran ikvÀll. Mycket att lÀra sig Ànnu, men det blev hyfsat ÀndÄ. MÄste köpa en U/V-lampa för att ladda lumen bara, jobbigt att springa till nÀrmsta lysrörslampa för att fylla pÄ... :)
Dsc_0880.jpg

15030332964591554229529.jpg
tĂ€nkte igentligen bara flippa min turtle helsvart trodde jag skulle kĂ€nnas trĂ„kigt efter semestern men jag kan helt enkelt inte. Är för perfekt. GĂ„r tidsmĂ€ssigt perfekt. Sitter perfekt pĂ„ mina nĂ€stan 20cm handled. Vridringen Ă€r perfekt klockan 12.
Helt enkelt skitsnygg i all sin enkelhet. Alt som fattas Àr en jubilee lÀnk.

KÀnde samma sak i början, noll wow-kÀnsla. Men dag efter dag pÄ handleden ser jag allt mer den otroliga kvalitén, nu uppskattar jag tillochmed att titta pÄ boettlocket. StÄlkeepern skiner fantastiskt i solljuset med ny patina i form av repor.

En beater att kasta pÄ sig, tror dock den inte kommer kastas lika hÄrt i vÀggen som en G-shock :eek:

Tillbaka
Topp